کاهش قیمت مرغ در ماه رمضان

کاهش قیمت مرغ در ماه رمضان
رئیس سازمان بازرگانی استان زنجان گفت: قیمت مرغ و گوشت ارائه شده در ماه رمضان کمتر از مرغ‌های ذخیره شده در حال حاضر است.
حمید صدری اظهار داشت: طبق سال‌های گذشته برنامه‌ریزی سازمان بازرگانی در راستای برنامه‌های ماه رمضان از جمله نظارت بر قیمت‌گذاری محصولات مختلف در سال جاری نیز انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه از اول تیر ماه تا آخر شهریور سال جاری حجم بازرسی‌های از واحدهای مربوطه افزایش یافته و بازرسان به نحوه قیمت کالاها نظارت می‌کنند.
رئیس سازمان بازرگانی استان زنجان خاطرنشان کرد: تلفن 124 در راستای رسیدگی به شکایات مردم آماده پاسخگویی است.
وی از برگزاری نمایشگاه طرح ضیافت در شهرهای مختلف استان خبرداد و گفت: این نمایشگاه‌ها کاملا اختصاصی به ارائه اقلام و مواد غذایی می‌پردازد.
صدری با اشاره به اینکه در شهر زنجان در چهار نقطه و در شهرستان‌ها به تناسب جمعیت در یک تا دو نقطه این نمایشگاه برگزار می‌شود، افزود: ارائه نان مرغوب، تازه پخت و بسته‌بندی شده، ارائه مرغ و گوشت منجمد و لبنیات از واحدهای ارائه خدمات در این نمایشگاه‌هاست.
وی از تخفیف 15 درصدی نمایشگاه طرح ضیافت خبرداد و یادآورشد: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده فروش فوق‌العاده نیز در سطح استان صورت می‌گیرد.
رئیس سازمان بازرگانی استان زنجان تصریح کرد: در ماه مبارک رمضان امسال طرح ضیافت با هدف دسترسی آسان همشهریان به اقلام مورد نیاز با مسئولیت کامل اصناف برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح‌ ‌مذکور بدون یارانه تنظیم بازار اجرا می‌شود، در زمینه برنامه‌های سازمان بازرگانی برای تنظیم بازار مایحتاج عمومی شهروندان در ماه رمضان گفت: در سال جاری برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان عرضه کالاهای اساسی نظیر گوشت قرمز، گوشت مرغ، تخم مرغ، خرما، برنج و سایر مایحتاج عمومی در قالب نمایشگاه عرضه می‌شود.
صدری گفت: توجه به بهداشت عمومی از اولویت‌های سازمان بازرگانی در ارتباط با مواد غذایی است.
وی قیمت مرغ و گوشت ارائه شده در ماه رمضان را کمتر از مرغ‌های ذخیره شده در حال حاضر عنوان کرد و گفت: تلاش می‌شود تا کاهش قیمت در ماه رمضان را داشته باشیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com