کاهش قیمت مرغ در بازار اصفهان

کاهش قیمت مرغ در بازار اصفهان
رییس انجمن صنفی مرغداران گوشتی اصفهان گفت: با توجه به کاهش تقاضا و همچنین کاهش قیمت نهاده های دامی قیمت مرغ در بازار اصفهان کاهش یافته است.
بهرام پاکزاد اظهار کرد: اکنون قیمت مرغ در اصفهان حدود شش هزار و 600تومان است که نسبت به هفته گذشته 500 تومان کاهش داشته است.
وی همچنین از فراوانی نهاده های دامی در بازار خبر داد و گفت: اکنون نهاده های دامی با ارز مبادلاتی خریداری و تحویل متقاضیان می شود.
رییس انجمن صنفی مرغداران گوشتی اصفهان با اشاره به ثبات قیمت نهاده های دامی در جهان در چند ماه اخیر گفت: با تمام تلاش های انجام شده در دولت جدید اما همچنان قیمت نهاده ها در ایران نسبت به قیمت جهانی آن بالاست.
وی توان تولید مرغ در استان اصفهان را بسیار بالا عنوان کرد و گفت: با بهبود روابط ایران با کشورهای حاشیه خلیج فارس می توانیم مازاد مرغ تولیدی را صادر کنیم.
پاکزاد با اشاره به اینکه مرغداران استان اصفهان در گذشته هر سال چهار دوره جوجه ریزی می کرده اند،اظهار کرد: در زمان حاضر میانگین جوجه ریزی در مرغداری های استان اصفهان به دو نیم دوره رسیده است.
رییس انجمن صنفی مرغداران گوشتی اصفهان گفت: در زمان حاضر 60 درصد از مرغداری های استان فعال هستند.
پیش از این به دلیل کاهش نهاده های دامی، افزایش قیمت و بی ثباتی قیمت این نهاده ها،پیش بینی می شد که قیمت مرغ تا 11 هزار تومان نیز برسد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com