کاهش قیمت مرغ در اسفند و فروردین‌ماه

کاهش قیمت مرغ در اسفند و فروردین‌ماه
رئیس اتحادیه صنعت مرغداری استان قم از کاهش قیمت مرغ در اسفند امسال و فروردین‌ سال ۹۴ خبر داد.
محمد خداپرست با اشاره به قیمت کنونی مرغ و افزایش قیمت‌ها در بازار این امر را ناشی از کاهش جوجه ریزی در آبان و آذرماه سالجاری عنوان کرد.
وی ادامه داد: در شهریور و مهرماه امسال تولیدکنندگان مرغ گوشتی به علت ضرر در آبان و آذرماه جوجه ریزی را کاهش دادند و حتی در آذرماه میزان جوجه ریزی مرغ گوشتی به صفر رسید.
رئیس اتحادیه صنعت مرغداری استان قم در ادامه بیان کرد: باتوجه به مساعد شدن وضعیت، جوجه ریزی در دیماه رقم خوبی داشت که این امر موجب می‌شود تا مرغ‌ها در اسفند و فرودین ماه به مرحله توزیع در بازار برسد و به همین دلیل قیمت در اسفندماه و فروردین سال آینده کاهش می‌یابد.
وی در ادامه از کاهش جوجه ریزی مرغ تخم گذار به علت ضرر خبر داد و بیان کرد: در حال حاضر مرغداران مرغ تخم گذار با مشکل کاهش قیمت مواجه شده‌اند و این امر موجب شده تا جوجه ریزی مرغ تخم‌گذار کاهش یابد.
خداپرست در ادامه بیان کرد: در حال حاضر وزارت بهداشت و دامپزشکی اجازه کشتار مرغ‌های تخم‌گذاری که دوره آنها به اتمام رسیده را برای کارخانه‌های سوسیس و کالباس نمی‌دهند و مرغداران در حال حاضر در بلاتکلیفی به سر می‌برند.

 
نظرات شما
  •  

    فرزان گفت : ۹۳/۱۲/۰۳

    اين صحبت شما يعنى كه چه بلايى قرار است دوباره سر مرغدار بياورند قيمت مرغ زنده در حال حاضر كه اگر نقدى بسنجيم كيلويى 5100-5200 است و منطقى كه ايجاد انگيزه توليد را داراست حالا شما ميخواهيد دوباره بلاى چند ماه پيش را بر سر مرغدارن بيچاره بياورند برادر من جوجه 2000 تومن را بايد مرغش را لابد كيلويى نقدى ٤٠٠٠ فروخت كه اين اندك توليدكننده هم ورشكسته شوند تا شما راضى شويد كه از الان شعار افت قيمت را سر داده ايد بهتر است دست واسطه را كوتاه كنيد راه از توليد به مصرف را ايجاد كنيد كمى بفكر مرغدار هم باشيد

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com