کاهش قیمت محصولات پرمصرف لبنی به‌دنبال کاهش قیمت شیر

کاهش قیمت محصولات پرمصرف لبنی به‌دنبال کاهش قیمت شیر
محمد علی ضیغمی گفت : بعد از تفویض اختیار دولت به وزارت صنعت ، معدن و تجارت و وعده وزیر برای کاهش قیمت کالاهای اساسی مواد غذایی ،این فرآیند با تفاهم و توافق با بخش تولید و تولید کنندگان و تامین کتتدگان شروع و از لبنات آغاز شده و محصولات پرمصرف لبنی به زودی به این چرخه اضافه خواهند شد.
وی با بیان اینکه به زودی ماست و پنیر هم به قیمتهای قبلی بر خواهد گشت، افزود : بر اساس توافقی که برای تامین نهاده و عرضه شیر خام با قیمت سابق و باکارخانجات فرآورده های لبنی صورت گرفته است، این فرآیند تکمیل خواهد شد.
ضیغمی با تاکید بر کاهش قیمتها با توجه به همان کیفیت قبلی محصول لبنی و جلوگیری از کم فروشی افزود : در گام بعدی برنج مرغوب ایرانی را با قیمت کمتر از 2 هزار تومان عرضه خواهیم کرد.
وی تصریح کرد :اطلاعیه ها و بخشنامه های مربوط به استانها اعلام شده وبه زودی در رابطه با سایر فرآورده های پروتئینی و مرغ هم اخبار خوبی اعلام خواهد شد.
معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت ، با اشاره به طرح تشدید بازرسی ها  تصریح کرد :نظارت بر بازار میوه از طریق بازرسان سازمانهای صنفی،  اتحادیها و مجامع امور صنفی به صورت جدی در قالب طرح تشدید بازرسی ها ادامه خواهدیافت و بازرسان سازمان حمایت  مصرف کنندگان وتولید کنندگان بیش از گذشته در بازار حضورخواهند داشت .
به گفته وی، موارد تخلف از طریق تلفن 124 هم قابل پیگیری است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com