کاهش قیمت شیر و برخی محصولات لبنی در بازار

کاهش قیمت شیر و برخی محصولات لبنی در بازار
محمدی :بسیاری از شرکت های تولید کننده، قیمت محصولات خود را شامل شیر ، انواع ماست و انواع خامه کاهش دادند
قیمت شیر و برخی از محصولات لبنی براساس توافق وزارت صنعت، معدن و تجارت با اتحادیه دامداران، در بازار بین 100 تا 600 تومان کاهش یافت.
بسیاری از شرکت های تولید کننده، قیمت محصولات خود را شامل شیر ، انواع ماست و انواع خامه کاهش دادند.
محصولات لبنی که از تاریخ 16-2-91 به بعد تولید شده باشند، کاهش قیمت خواهند داشت.
برخی کالاها مانند پنیر و برخی لبنیات دیگر که تاریخ تولید آنها مربوط به قبل از شانزدهم اردیبهشت است با همان قیمت افزایش یافته در بازار وجود دارد.
رئیس اداره نظارت بر کالا و خدمات سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان تهران گفت: پس از جلساتی که وزارت صنعت، معدن و تجارت با اتحادیه دامداران برگزار کرد، مقرر شد قیمت ها به قیمت اسفند سال گذشته کاهش یابد.
محمدی گفت: شرکت امور پشتیبانی دام، برنامه های حمایتی برای دامداران در نظر گرفت تا قیمت نهاده های دامی دامداران کاهش یابد و در نتیجه قیمت شیر نیز متناسب با آن کاهش یافت تا شیر ارزان تر در اختیار تولید کنندگان مواد لبنی قرار گیرد.
وی افزود: این برنامه در حال حاضر محقق شده و شیر با قیمت ارزان تر در اختیار واحدهای تولید کننده لبنیاتی قرار گرفته و شیر خام تحویلی به واحدهای تولید کننده لبنیات، 630 تومان است.
محمدی گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند مراتب را با شماره 124 واحد نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت اطلاع دهند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com