کاهش قیمت شیر در استان زنجان

کاهش قیمت شیر در استان زنجان
حمید صدری اظهار کرد: با توجه به اهتمام دولت و وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه کاهش قیمت نهاده‌های دامی به قیمت دولتی، هم‌اکنون شیر با قیمت 750 تومان در استان زنجان توزیع می‌شود.
وی افزود: قیمت شیر خام از 25 اردیبهشت بر مبنای 630 تومان محاسبه می‌شود و واحدهای فرآوری باید شیر خام را کیلویی 630 از دامداران تهیه و بر مبنای اسفندماه سال 90 به مردم عرضه کنند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با تاکید بر تشدید بازرسی‌ها عنوان کرد: در صورت رعایت‌نکردن قیمت اعلام شده از سوی واحدهای تولیدی و توزیعی، با آنها برخورد و به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.
وی اظهار داشت: کاهش قیمت شیر در واحدهای تولیدی استان صورت گرفته است و در حال حاضر نرخ اعلام شده در واحدهایی از قبیل کارخانجات پگاه،‌ کندیمیز و کتله خور رعایت می‌شود.
صدری با اشاره به بسته‌های حمایتی دولت در زمینه کاهش قیمت شیر اظهار داشت: دولت برای کاهش قیمت تمام شده شیر از طریق تامین نهاده ارزان قیمت و ارائه تسهیلات و نیز تامین ارز دولتی، قیمت تمام شده را پایین آورده و با توجه به تمهیدات صورت گرفته هیچ گونه خسارتی متوجه دامداران و کارخانجات نخواهد بود.
وی افزود: همه تولید‌کنندگان ملزم به رعایت قیمت ابلاغ شده بوده و در صورت مشاهده تخلف توسط تولیدکنندگان سایر استان‌ها، گزارش‌های مربوطه به سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان اعلام می‌شود.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com