کاهش قیمت تخم مرغ شانه ای به ۴۳۰۰ تومان

کاهش قیمت تخم مرغ شانه ای به ۴۳۰۰ تومان
درحالیکه تخم مرغ شانه ای هفت هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد، مدیر عامل اتحادیه ی مرغ تخم گذار اعلام کرد: هر شانه تخم مرغ در مرغداری ها چهار هزار و ۳۰۰ تومان فروخته می شود.
هدایت اصغری از توافق جدید با وزارت بازرگانی برای توزیع مستقیم تخم مرغ خبر داد و گفت: براساس این تفاهم نامه که هفته ی گذشته میان وزارت بازرگانی و اتحادیه میهن امضاء شده است، وزارت بازرگانی تنظیم بازار تخم مرغ را به این اتحادیه محول کرده است.
وی افزود: براین اساس وزارت بازرگانی باید نهاده های مصرفی و خوراک مرغداری ها را به قیمت های مصوب تامین کند و اتحادیه ی میهن نیز تخم مرغ را در مکان هایی که این وزارتخانه معرفی می کند، به قیمت مرغداری به مصرف کنندگان عرضه کند.
اصغری گفت: سازمان بازرگانی هر استان عوامل خود را معرفی می کند و اتحادیه ی مرغ تخم گذار در مکان هایی که بازرگانی معرفی می کند، هر شانه تخم مرغ را به قیمت چهار هزار و ۳۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رساند.
به گفته ی مدیر عامل اتحادیه ی مرغ تخم گذار، در حال حاضر هیچ گونه کمبودی در تولید تخم مرغ نداریم و هر کیلو تخم مرغ در مرغداری دو هزار و ۱۵۰ تومان است.
وی یادآور شد: تاکنون تخم مرغ به قیمت مرغداری در میدان صادقیه و نمایشگاه های ضیافت عرضه شده است و این اتحادیه آمادگی دارد هرجا که وزارت بازرگانی اعلام کند، تخم مرغ را به طور مستقیم از تولید به مصرف شانه ای چهار هزار و ۳۰۰ تومان عرضه کند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com