کاهش قیمت تخم مرغ به پایین تر از قیمت تمام شده

کاهش قیمت تخم مرغ به پایین تر از قیمت تمام شده

دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی ساوجبلاغ با اشاره به کاهش قیمت تخم مرغ به پایین تر از قیمت تمام شده گفت: بهتر است خرید و ذخیره سازی تخم مرغ در زمانی صورت گیرد که بازار کشش کمتری دارد.
مهندس فرشید ترابی در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، گفت: طبق اعلام کارگروه دام و طیور و نظام صنفی کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ متاسفانه قیمت خرید هر کیلو تخم مرغ از 14 هزار ریال به هفت هزار و 600 ریال تنزل پیدا کرده است.
به گفته وی، این در حالی است که قیمت تمام شده هر کیلو تخم مرغ علی رغم به کارگیری تکنولوژی نوین و اعمال صرفه جویی های مختلف در سال گذشته 13 هزار و 500 ریال اعلام شده و ادامه این روند منجر به کاهش درآمد تولیدکنندگان شده و انگیزه های تولید را از بین خواهد برد.
دبیر اجرایی نظام صنفی کشاورزی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با عنایت به همکاری بسیار مفید واحدهای یاد شده در تنظیم بازار تخم مرغ در مواقع مختلف از جمله ایام انتهایی سال، پیشنهاد می شود خرید و ذخیره سازی تخم مرغ در ایامی که بازار کشش کمتری دارد یا جایزه صادراتی در زمانی که مازاد تولید داریم را وزارت بازرگانی لحاظ کند تا تولید کنندگان بتوانند ادامه بقای تولید داشته باشند.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com