کاربرد استفاده از خاک های معدنی در تغذیه دام و طیور بررسی می شود

کاربرد استفاده از خاک های معدنی در تغذیه دام و طیور بررسی می شود
در برنامه مجله کشاورزی شبکه تلویزیونی بازار امشب موضوع کاربرد استفاده از خاک های معدنی در تغذیه دام و طیور مورد بررسی قرار می گیرد.
در برنامه کارشناسی امشب موضوع کاربرد استفاده از خاک های معدنی در تغذیه دام و طیور از سوی علیرضا آقا شاهی- دانشیار و عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور و  هوشنگ لطف اِلهیان- عضو هیئت علمی مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور – بررسی می شود.
براساس این گزارش، در برنامه مجله کشاورزی شبکه تلویزیونی بازار امشب سابقه استفاده از خاک های معدنی در تغذیه دام و طیور، دسته بندی خاک های معدنی و معرفی دو گروه عمده خاک های معدنی (بن تونیت و زئولیت) مورد استفاده در تغذیه دام و طیور مورد بررسی قرار می گیرد.
این گزارش در ادامه یادآور شده است: مکانیزم اثر و محدودیت های مصرف خاک های معدنی در تغذیه دام و طیور، خواص و کاربرد بن تونیت و زئولیت در تغذیه و پرورش دام و طیور و ... از دیگر موضوعات امشب برنامة مجلة کشاورزی شبکه تلویزیونی بازار است.
مهندس نامدار اسکندر شیری تولید کننده خوراک دام و طیور در استان فارس و مهندس ژاله میر عبدالباقی کارشناس ارشد پرورش طیور میهمان پشت خط برنامه مجله کشاورزی شبکه تلویزیونی بازار امشب است که به پرسشهای مجری برنامه پاسخ خواهد گفت.
این گزارش همچنین خاطر نشان ساخته است: در برنامه مجله کشاورزی شبکه تلویزیونی بازار امشب گزارشی از فعالیتهای کارگاه پایلوت تولید خاک های معدنی برای تغذیه دام و طیور مؤسسه تحقیقات علوم دامی کشور وزارت جهاد کشاورزی پخش خواهد شد.
گفتنی است برنامه مجله کشاورزی از ساعت 19 از شبکه تلویزیونی بازار پخش و تکرار آن روز بعد از ساعت هفت صبح تقدیم بینندگان می شود.

 
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com