کارآفرین برتر: اختراعات جدید در کشور تحول ایجاد می‌کند

کارآفرین برتر: اختراعات جدید در کشور تحول ایجاد می‌کند

کارآفرین برتر: اختراعات جدید در کشور تحول ایجاد می‌کند
کارآفرین برتر در شاخه خدمات از استان چهار محال و بختیاری در سومین جشنواره کارآفرینان می‌گوید : ثبت اختراعات جدید در کشور سبب تحول و نوآوری می‌شود .
مصطفی کاوه که موفق به کسب رتبه دوم کارآفرینی در این استان شده است ، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود : پژوهش و اختراع در بخش خدمات از دلایل موفقیت وی می‌باشد و شرکت خدمات فنی مهندسی و اختراعات تفکر خلاق دارای دو بخش است که اعضای آن در هر دو بخش فعال هستند.
کاوه اظهار داشت: تاکنون هفت اختراع و ‪ ۱۲‬ابتکار در زمینه‌های فنی و مهندسی داشته که غالب آنها در زمینه خط تولید و صنعتی کردن اختراعات بوده است.
وی در ادامه ساخت دستگاه‌های جوجه کشی در مناطق کوهستانی و پرورش بلدرچین را از دیگر اقدام‌های انجام شده توسط وی عنوان کرد و افزود: با بهره‌گیری از دستگاه اختراعی می- توان ‪ ۵۰‬هزار قطعه بلدرچین را پرورش داد.
این کارآفرین ادامه داد: با اجرای این طرح توانسته برای ‪ ۱۲‬تا ‪ ۱۳‬نفر اشتغال ایجاد کند ، اما این میزان در حال افزایش است.
وی سپس میزان سرمایه‌گذاری برای اجرای این طرح را ‪ ۱۰۰‬میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این رقم را از منابع شخصی تامین کرده است .

 
کلمات کلیدی کارآفرین بلدرچین
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com