کابوسی که تعبیر شد / 70 کامیون مرغ وارداتی از ترکیه وارد می شود

کابوسی که تعبیر شد / 70 کامیون مرغ وارداتی از ترکیه وارد می شود

مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران گوشتی تبریز از ورود دو کامیون مرغ وارداتی ترکیه به این شهر خبر داد و گفت: 70 کامیون حامل مرغ دیگر نیز در راه ورود به ایران هستند.
محمد رضا بهنام در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: این میزان با مجوز سازمان بازرگانی و دامپزشکی استان وارد استان شده و مسئولان باید پاسخگویی این امر باشند که چرا و با چه هدفی اقدام به این کار کرده اند.
وی میزان مرغ های وارداتی از کشور ترکیه را حدودا 40 تن اعلام کرد و گفت: این مرغ ها با قیمت 2 هزار و 750 تومان به دست فروشنده می رسد .
وی این اقدام را ضربه سهمناک به صنعت مرغداری کشور ارزیابی و تصریح کرد: این اقدام سازمان بازرگانی در حالی صورت می گیرد که دولت شعار حمایت از صنعت و تولید کننده داخلی را سر می دهد.
مدیر عامل شرکت تعاونی مرغداران گوشتی تبریز تاکید کرد: اگر قرار بود برای تنظیم بازار مرغ به کشور وارد شود باید شرایط کار رعایت می شد و همان طور که می دانیم ورود و توزیع مرغ منجمد در سال های قبل با شرایط خاص و هماهنگی با تعاونی مرغداران بود.
وی ادامه داد : این اقدام باعث بروز مشکل برای تولیدکنندگان مرغ و دلسردی آن است و از مسئولان خواست چاره ای برای امر بیندیشد.
یادآور می شود، هم اکنون نمایندگان مرغداران استان با حضور در استانداری، خواستار جلوگیری از این واردات و برخورد با عاملان اصلی آن شدند

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com