چین تولید خوراک دام و طیور خود را افزایش می دهد

چین تولید خوراک دام و طیور خود را افزایش می دهد

بر اساس آخرین گزارشات صورت گرفته مجموع تولید خوراک چین با 4 درصد افزایش به 169 میلیون تن رسیده و با تأمین 20 درصد خوراک جهان، رتبۀ اول تولید خوراک را به خود اختصاص داده است.

تولید خوراک طیور با 5 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به 8 / 49 میلیون تن در سال 2011 رسیده و بیشترین رشد را داشته است. تولید خوراک نشخوار کنندگان و آبزیان نسبتاً کمتر است. در حال حاضر، چین 13هزار کارخانۀ تولید خوراک دارد که 10 کارخانۀ برتر تولید کننده در میان آنها نظیر TRS Group , Zhenghong , Wens , New Hope Group, CP Group در مجموع 30 درصد در فروش بازار سهیم هستند .

با توجه به  اینکه در سال های اخیر کمپانی های بزرگ مرتباً در حال افزایش ظرفیت تولیدات خود هستند صنعت خوراک چین هم رو به رشد است. بعلاوه ، کارخانجات چین در حال توسعۀ بازار خود در آن سوی آبها هستند. کمپانی Tong Wei Ltd. سومین کارخانۀ خوراک خود را در ویتنام راه اندازی کرد که از ژوئن 2012 آغاز به کار کرد. New Hope Group از سال 2011 برنامه ریزی احداث 8 کارخانۀ خوراک در سال و در کشورهای دیگر را دارد که این امر ظرفیت تولید را 100 تا 200 هزار تن افزایش می دهد و سرمایه گذاریهای سالانۀ خارج از کشور را هم دو برابر می کند.   

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com