چشم اندازی درازمدت بر روی رشد و توسعۀ تولیدات گوشتی برزیل طی دهۀ آتی

چشم اندازی درازمدت بر روی رشد و توسعۀ تولیدات گوشتی برزیل طی دهۀ آتی
بر اساس آخرین گزارش وزارت کشاورزی و دامپروری برزیل در چشم اندازی دراز مدت به تولیدات گوشتی برزیل ، طی 10 سال آتی این کشور شاهد رشد و افزایش در تولیدات و صادرات خود خواهد بود . انتظار می رود که این رشد و افزایش به ترتیب در تولیدات گوشت طیور ، گوساله و خوک باشد .
مجموع تولیدات گوشت برزیلی تا سال 2022 با 5 / 22 درصد افزایش به 9 / 10 میلیون تن خواهد رسید و در خصوص صادرات نیز انتظار می رود که در همین دوره با 29 درصد افزایش به 88 / 1 میلیون تن برسد .
در نیمۀ اول سال 2013 ، وزارت کشاورزی و دامپروری برزیل صادرات گوشت گوساله را با 22 درصد افزایش در مقایسه با سال گذشته 679 هزار تن اعلام کرد ضمن آنکه ارزش صادرات 6 / 14 درصد افزایش داشت . بیشترین میزان صادرات به کشورهای هنگ کنگ ، الجزیره و ایران تعلق داشت.
در خصوص تولیدات مرغداری نیز پیش بینی می شود طی ده سال آتی با 46 درصد رشد به 67 / 4 میلیون تن افزایش یابد و همچنان جایگاه خود را به عنوان بزرگترین صادرکنندۀ مرغ جهان حفظ کند .
تولیدات سویای برزیل نیز انتظار می رود تا سال 23 – 2022 با 22 درصد افزایش به مجموع 2 / 99 میلیون تن برسد که بسیار پایین تر از رشد 66 درصد در دهۀ پیش از آن است ؛ پیش بینی می شود صادرات سویا در همین دوره نیز با 5 / 27 درصد افزایش به 9 / 46 میلیون تن برسد .  
table.jpg
افزایش تولیدات گوشتی : رنگ زرد(گوشت گوساله)،رنگ سبز(گوشت مرغ)،رنگ قرمز(گوشت خوک)،خط سبز(مصرف داخلی)
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com