پیگیری ایجاد پست اداری تغذیه و جایگاه دام در جهاد کشاورزی استان ها

پیگیری ایجاد پست اداری تغذیه و جایگاه دام در جهاد کشاورزی استان ها
بنا بر گزارش سرپرست دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام در معاونت امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی به استناد مکاتبات قبلی انجام شده و پیگیریهای بعمل آمده از طریق معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع استانی وزارت جهاد کشاورزی احیاء مجدد پست اداری تغذیه و جایگاه دام در سازمان جهاد کشاورزی استان ها جهت پیگیری ماموریت ها و فرآیندهای تعریف شده در این بخش مورد موافقت مرکز نوسازی و تحول اداری ستاد وزارت قرار گرفت.
مهندس صارمی ضمن بیان این خبر اعلام نمود. در راستای  اجرایی نمودن سیاست های اقتصاد مقاومتی در بخش و تکالیف قانونی ابلاغ شده در قانون افزایش بهره وری در بخش کشاورزی و به منظور بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود و با هدف بهبود شاخص های مدیریت تغذیه و رعایت استانداردهای تغذیه ای ، در بکارگیری و ترویج روش های مناسب و اقتصادی جهت تغذیه دام و طیور ،کاهش ضایعات خوراک و همچنین قیمت تمام شده  محصول تولیدی و همچنین اعمال نظارت بهینه بر استانداردهای مورد نظر در احداث تاسیسات و ابنیه واحدهای تولیدی دام و طیور و اهمیت موضوع ، احیاء مجدد پست اداری تغذیه و جایگاه دام در استانها مورد پیگیری قرار گرفته است.
مطابق با اظهارات مهندس صارمی سرپرست دفتر بهبود تغذیه و جایگاه دام به استناد موافقت صادره از سوی مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی و تا زمان بازنگری تشکیلات تفصیلی سازمان جهاد کشاورزی که ایجاد پست اداره تغذیه و جایگاه دام در استانها مدنظر قرار خواهد گرفت . این پست اداری در قالب کارشناس مسئول بهبود تغذیه و جایگاه دام و مستقیماً زیر نظر معاونت بهبود تولیدات دامی مورد موافقت قرار گرفته است.  که می بایست جهت اختصاص این پست در استان مکاتبه لازم از سوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان جهاد کشاورزی استان با مرکز تحول اداری و نوسازی وزارت جهاد کشاورزی صورت پذیرد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com