پیش بینی قیمت مرغ در سال ۹۳

پیش بینی قیمت مرغ در سال ۹۳
رییس اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: در حال حاضر قیمت واقعی هر کیلوگرم مرغ ۷۰۰۰ تومان است و فکر می‌کنیم در سال ۹۳ قیمت مرغ متناسب با تورم افزایش پیدا کند.
محمد یوسفی در مقابل این صحبت رییس شورای اصناف در رابطه با عرضه نشدن مرغ در نمایشگاه‌های بهاره اظهار داشت: اتحادیه ما برای عرضه مرغ در نمایشگاه بهاره از وزارت صنعت تبعیت می‌کند و اگر از ما درخواست شود، مرغ را با قیمت‌های مصوب در میان مردم عرضه خواهیم کرد.
وی تصریح کرد: به‌طور معمول نمایشگاه‌های بهار به‌دلیل این‌که فروشندگان کالاها را با قیمت‌ها مشخص و مناسبی توزیع می‌کنند، با استقبال خوبی همراه می‌شود. به همین دلیل ضرورت دارد که مرغ هم در این نمایشگاه‌ها عرضه شود.
رییس اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به اشباغ بازار با عرضه مرغ در سبد کالایی، افزود: فکر می‌کنم علت شورای اصناف برای عرضه نشدن مرغ در نمایشگاه بهاره، به همین علت بوده است.
یوسفی ادامه داد: هم‌اکنون قیمت هر کیلو مرغ برای مصرف‌کنندگان ۶۴۰۰ تومان و مرغ زنده ۴۵۰۰ تومان است. وی با اشاره به رشد ۱۵ تا ۲۰ درصدی قیمت ذرت و سویا در بازار، عنوان کرد: افزایش قیمت نهاده‌های دامی در حالی اتفاق افتاده که قیمت مرغ در بازار داخلی با افزایش قیمت همراه نبوده است. وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قیمت واقعی هر کیلوگرم مرغ ۷۰۰۰ تومان است و فکر می‌کنیم در سال ۹۳ قیمت مرغ متناسب با تورم افزایش پیدا کند.

 
نظرات شما
  •  

    علی گفت : ۹۲/۱۲/۰۸

    بزک نمیر بهار میاد خربزه و خیار میاد این پیش بینی هارو نمیشه کرد فقط وقتی این صنعت نظم میگیره که هیچکس در آن دخالت نکنه کافی است بزارند عرضه وتقاضا خودش قیمت هارو تنظیم میکنه .

    پاسخ...
  •  

    ابراهيمى گفت : ۹۲/۱۲/۱۱

    همگى دنباله اين هستيدقيمت برامصرف كننده پايين باشه براتون فرق نميكنه مرغدارا دارن باچه بدبختى بااين شرايت كنار ميان جوجه وذرتو سوياروگرون ميخريم موقع فروش قيمتاروبياريدپايين انقدراينكاروادامه بديدتاتك تك مرغداريهاتعطيل بشن بااين كارفقط گردنه واردات كلفت ترميشه دنباله چاره باشيد شعارنديد

    پاسخ...
  •  

    یک مرغدار گفت : ۹۲/۱۲/۱۵

    جناب رئیس مرغداران مرغ سه کیلوئی 4500 تومان است تازه موقع دادن پول مرغ 20 روز بعد از فروش 200 تومان کسورات کم می شود دست مرغدار 4300 تومان میگیرد که تقریبا معادل قیمت تمام شده با تلفات متعارف است اگر تلفات غیر عادی باشد وا مصیبتا خواهد بود

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com