پیش بینی سرمایه گذاری در صنعت مرغداری فیلیپین

پیش بینی سرمایه گذاری در صنعت مرغداری فیلیپین
فیلیپین- وزارت کشاورزی فیلیپین سرمایه گذاری قابل توجهی را برای بخش مرغداری این کشور در سال 2015 پیش بینی کرده است.
وزارت کشاورزی فیلیپین اذعان داشت با توجه به تشویق سرمایه گذاران در داخل و پیدا کردن بازار های خارجی برای محصولات مرغداری، و اضافه شدن سرمایه گذاران جدید در بخش مرغ گوشتی و تخم گذار، انتظار می رود ارزش سرمایه گذاری سال آیندۀ این کشور به 2 / 11 میلیون دلار آمریکا برسد.
به گزارش روزنامه Philippines Star، معاونت کشاورزی و دامداری Jose Reañoعنوان کرد : بخش عمده ای از حجم سرمایه گذاری متعلق به سرمایه گذاران داخلی خواهد بود و بسیاری از پروژه های در حال انجام تا شمال مانیل را تحت پوشش قرار خواهد داد.
وی بدون ذکر شرکت بخصوصی اعلام کرد که یک سرمایه گذار خارجی برای فعالیت در این بخش اعلام آمادگی کرده است و افزود: افزون بر بازار پر رونق داخلی ، پرورش دهندگان مرغ خواستار استفاده از بازار های کره جنوبی ، ژاپن و خاورمیانه هستند.
وی تأکید کرد در حالیکه بازار کره جنوبی را به رسمیت شناخته ایم اما مذاکرات خود با ژاپن را ادامه داده و بازارهای خاورمیانه را نیز بررسی خواهیم کرد.
در سال 2014 میلادی، کارخانجات فرآوری گوشت مرغ San Miguel Corpدر حالی از مقررات و قوانین خاص امارات متحده عربی عبور کرد که هنوز هم باید وضعیت حلال بودن گوشت ها قبل از فرآوری بررسی میشد تا بتواند صادرات خود را به این کشور ادامه دهد.
سال گذشته کارخانه Bountry Freshفیلیپین مجوز رسمی خود را از آژانس بازرسی و قرنطینه کره ،پس از بازرسی های انجام شده دریافت کرد. فیلیپین در حال حاضر در سدد افزایش صادرات گوشت مرغ به ژاپن است.
با توجه به اظهارات روزنامۀ Philippines Star، این بخش همچنان در شرایط قابل قبولی به سر می برد و در حالی بازار مرغداری عاری از آنفولانزی مرغی دارد که این بیماری کشورهای همسایه آسیایی مانند کره جنوبی، هنگ کنگ و چین را تهدید می کند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com