پیش بینی تولید جوجه یکروزه در مرداد ماه 86

پیش بینی تولید جوجه یکروزه در مرداد ماه 86

آی.تی.پی: تحلیل - پیش بینی می گردد  تا انتهای مرداد ماه 86 بیش از 82 میلیون قطعه جوجه یکروزه در سراسر کشور تولید گردد .
از این میزان تولید نزدیک به 58 میلیون و 900 هزار قطعه آن مربوط به نژاد راس می باشد که با این میزان تولید ، 71 درصد تولید کل کشور را به خود اختصاص خواهد داد و نسبت به ماه گذشته 1 درصد کاهش سهم از خود نشان می دهد .
از طرفی تولید بیش از 8 میلیون و 700 هزار قطعه جوجه یکروزه مربوط به نژاد کاب می باشد که 11 درصد تولید کل کشور را در بر خواهد گرفت که نسبت به ماه گذشته 1 درصد افزایش سهم در کشور داشته است.
در بازار تولید جوجه یکروزه سهم نژاد آربوراکرز بیش از 7 میلیون و نهصد هزار قطعه خواهد بود که 10 درصد میزان کل تولید جوجه یکروزه کشور را در برخواهد داشت و این نژاد نیز نسبت به ماه گذشته 1 درصد افزایش سهم در بازار داشته است
نژاد دیگری که در مرداد ماه تولید خود را انجام خواهد داد مریوط به نژاد لوهمن می باشد که بیش از 5 میلیون و 300 هزار قطعه جوجه تولید خواهد کرد و با این حساب 6درصد بازار جوجه را به خود اختصاص خواهد داد که این نژاد نیز نسبت به ماه گذشته 1 درصد کاهش سهم در بازار داشته است.
همچنین در مرداد ماه  86 نژاد هیبرو نزدیک به 1 میلیون 500 هزار قطعه جوجه یکروزه در کل کشور تولید خواهد نمود و همچون ماه گذشته، 2 درصد سهم بازار جوجه یکروزه در مرداد ماه را به خود اختصاص می دهد.
جداول مربوط به پیش بینی تولید جوجه یکروزه در تیرماه 86 به تفکیک نژاد از طریق فکس نامه توزیع گردید.

 
کلمات کلیدی پیش بینی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com