پس از گذشت یازده سال، viv به ایران بازگشت

پس از گذشت یازده سال، viv به ایران بازگشت

آخرین باری که نمایشگاه viv در ایران برگزار شد، بر می گردد به سال 2002 میلادی، آن سال آخرین سالی بود که کمپانی viv اجازه برگزاری این نمایشگاه را در ایران صادر کرد و پس از آن و بنا به دلایل مختلف، امتیاز برگزاری آن را از ایران گرفت. بارها و بارها مجریان مختلف با رایزنی های فراوان اقدام به ارسال نامه و تهیه درخواست نامه های مختلفی برای این شرکت قدرتمند نمایشگاهی نمودند تا مجوز برگزاری این نمایشگاه را در کشور ایران از آن اخذ نمایند، اما هیچکدام موفق نبودند. با تلاش شرکت سان صفا و رایزنی های فراوان بین این شرکت و شرکت viv و نمایش توانایی های مختلف در برگزاری نمایشگاه های تخصصی در صنعت کشاورزی، در نهایت کمپانی viv با برگزاری این نمایشگاه در ایران و منطقه آزاد کیش موافقت نمود و به همین جهت باید منتظر باشیم تا بزرگترین رویداد نمایشگاه صنعت دام و طیور ایران از تاریخ 1 الی 3 اسفند سال 1392 ، با هدف معرفی قدرت صنعت مرغداری و دامپروری ایران به بازارهای منطقه و حتی سطح بین الملل به نمایش گذاشته شود.
بدون شک حمایت پیشکسوتان، انجمن ها و اتحادیه ها و مهم تر از همه حمایت صد در صدی وزارت جهادکشاورزی در این عرصه؛ می تواند جایگاه مناسب تری را برای صنعت مرغداری ایران به جا بگذارد.
نباید فراموش کنیم که این موضوع، مربوط به شخص و یا یک ارگان خاصی نیست، حال که این امتیاز به ایران بازگشت داده شده است، باید برای ایرانی آباد و استوار، قدم برداریم و برای حفظ این امتیاز تمام تلاش خود را بنماییم.
موسسه I.T.P به عنوان بازوی اطلاع رسانی نمایشگاه viv از این لحظه تا اختتامیه این نمایشگاه، در کنار شماست و آخرین گزارش های خبری و پیشرفت این نمایشگاه را به استحضارتان خواهد رسانید. اخبار و اطلاعات بیشتر را در سایت ITPNews.com دنبال کنید.

سایت های مرتبط با این رویداد:
سان صفا
شبکه خبری I.T.P


شما می توانید فایل های مربوط به معرفی نمایشگاه فوق، نقشه نمایشگاه، فرم ثبت نام و سایر اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق لینک زیر دانلود نمایید
دانلود فایل

 
کلمات کلیدی viv viv iran viv ایران
نظرات شما
  •  

    دکتر محسن فرخ نیا گفت : ۹۲/۰۴/۲۴

    پس چرا از این رویداد در صفحه نخست تارنمای VIV نامی برده نشده است؟!

    پاسخ...
  •  

    I.T.P گفت : ۹۲/۰۴/۲۵

    سلام - اتفاقا ما هم قبل از درج این خبر، موضوع رو پیگیر شده بودیم که چرا توی سایت اصلی viv.net این مطلب درج نشده - نماینده viv اعلام کرد که به روز رسانی سایت اندکی طول می کشه و در ضمن قسمتی از مدارک ایرانی که باید از پروسه های دولتی سنگینی بگذره، دیر به دستشون رسیده - اما برای اطمینان ما، قرارداد رسمی viv و مجری ایرانی رو برامون ارسال کردن - بعد از اون ما اقدام به درج خبر کردیم.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com