پس از گذشت 8 سال اساسنامه صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی تصویب شد

پس از گذشت 8 سال اساسنامه صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی تصویب شد

اساسنامه صندوق تعاون و رفاه سازمان نظام دامپزشکی کشور پس از گذشت هشت سال در ششمین جلسه فوق‌العاده دوره سوم شورای مرکزی سازمان به تصویب اعضا رسید.
به گزارش ایسنا، این صندوق براساس ماده 30 قانون تاسیس سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی‌ایران به منظور حمایت‌های مادی و معنوی در امور حرفه‌یی، صنفی، رفاهی و اشتغال‌زایی اعضا تشکیل شد.
بنابراین گزارش صندوق باید با برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری‌های مختلف، اعطای تسهیلات به اعضا، تاسیس تعاونی‌های مختلف از جمله مسکن، تولید، مصرف و... تاسیس انواع شرکت‌های سهامی‌ عام، خاص و با مسوولیت محدود در داخل و خارج از کشور، ایجاد موسسه‌های مالی و اعتباری، استفاده از منابع بانکی داخل و خارج از کشور، انجام مطالعات و تحقیقات، سرمایه‌گذاری برای خرید سهام شرکت‌ها و موسسات دولتی، تعاونی و خصوصی با ایجاد شعب در استان‌های کشور، زمینه لازم برای اشتغال‌زایی و ساماندهی فعالیت‌های اعضا را فراهم کند.
در این مصوبه هدف از تاسیس صندوق جمع‌آوری، جذب و ساماندهی سرمایه‌های اعضای سازمان، انجام خدمات رفاهی و کمک به رفع مشکلات مادی، صنفی و حرفه‌یی اعضا، اشتغال‌زایی و سایر حمایت‌های مادی و معنوی عنوان شده است.
به گزارش روابط عمومی‌ و امور بین‌الملل سازمان نظام دامپزشکی کشور، قابل توجه این که کلیه اعضای این سازمان از بدو شروع تاکنون بدون پرداخت حق عضویت، سهامدار این صندوق بوده و خدمات صندوق شامل آن‌ها نیز می‌شود و اعضای جدید سازمان نیز عضو این صندوق تعاون و رفاه خواهند بود.
گفتنی است، این سازمان با داشتن اعضای بالغ بر 17 هزار و 500 نفر یکی از بزرگ‌ترین سازمان‌های تخصصی غیر دولتی در کشور به شمار می‌رود.

 
کلمات کلیدی نظام دامپزشکی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com