پس از پایان ایام محرم، مرغ به قیمت قبلی خود بر می‌گردد

پس از پایان ایام محرم، مرغ به قیمت قبلی خود بر می‌گردد

رییس هیات مدیره اتحادیه‌ی تعاونی‌های مرغداری خوزستان گفت: افزایش 100 تومانی قیمت هر کیلوگرم مرغ به دلیل ایام محرم بوده و پس از اتمام این ایام، مرغ به قیمت قبلی خود باز می‌گردد.
عبدالرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصاد و بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ توضیح داد: در روزهای دهه محرم در استان‌ها به ویژه در خوزستان، بسیاری از مردم بویژه عشایر استان به دلیل اعتقادات مذهبی خود اقدام به خرید مرغ زنده می‌کنند. این امر سبب افزایش تقاضا شده و موجب شده قیمت مرغ از 2 هزار و 550 تومان به 2 هزار و 650 تومان افزایش یابد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین امسال به دلیل افزایش قیمت گوسفند، خرید مرغ زنده افزایش بیشتری یافته و هم‌اکنون مرغ در سطح شهر به صورت فراوان موجود است.
رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونیهای مرغداری خوزستان افزود: در برخی از فروشگاه‌های شهر و اتحادیه عرضه گوشت و مرغ عشایر، مرغ با قیمتی کمتر از قیمت بازار عرضه می‌شود.
رضایی ادامه داد: هم اینک قیمت هر کیلوگرم مرغ کشتار روز 2 هزار و 640 تومان، قیمت هر کیلوگرم مرغ از درب کشتارگاه 2 هزار و 400 و قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده نیز یک هزار و 700 تومان است.
وی عنوان کرد: مشکلی در زمینه کمبود نهاده‌های مورد نیاز مرغداری همچون سویا و ذرت وجود ندارد و نهاده‌ها با قیمت آزاد در بازار موجود است.
رییس هیات مدیره اتحادیه تعاونی‌های مرغداری خوزستان یادآور شد: نظارت بر کیفیت مرغ‌های قابل عرضه در بازار جزو وظایف دامپزشکی است و اتحادیه کارهای خدماتی و جانبی را انجام می‌دهد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com