پروژه‌ مرغ گوشتی سوادکوه 60 هزار تایی می‌شود

پروژه‌ مرغ گوشتی سوادکوه 60 هزار تایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان سوادکوه، اصغر خدادادی بعدازظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه در دست اجرا و توسعه مرغ گوشتی «مرجون سرگر رودبار ولوپی» در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه از 10 هزار قطعه به 60 هزارتایی تبدیل می‌شود و این روند در مراحل اداری و کسب مجوزهای لازم است.
وی از افتتاح دو پروژه تولیدی به ارزش 7 میلیارد و 300 میلیون ریال و یک پروژه آبیاری تحت فشار به مبلغ 80 میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.
مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه افزود: پروژه مرغ گوشتی 40 هزار قطعه‌ای در روستای امامکلا دهستان لفور بخش شیرگاه شهرستان سوادکوه در زمینی به مساحت 13 هزار و 500 مترمربع با زیربنای 5 هزار و 500 متر مربع در دو طبقه به‌طور فول اتوماتیک با تولید سالیانه گوشت سفید به مقدار 750 تن است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه اعتبار هزینه شده پروژه مرغ گوشتی 40 هزار قطعه‌ای را 6 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: 4 میلیارد ریال هزینه‌های این پروژه از تسهیلات بانکی و 2 میلیارد ریال سهم آورده شخصی و اشتغالزایی 12 نفر به‌طور مستقیم است.
خدادادی به پروژه پرواربندی بره 300 راسی در روستای چای‌باغ در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع با زیربنای 840 متر مربع با تولید سالیانه 32 تن گوشت قرمز نیز اشاره کرد.
وی افزود: پروژه پروار‌بندی بره با اعتبارب بالغ بر یک‌هزار و 300 میلیون ریال از محل بنگاه‌های زود بازده و 800 میلیون ریال آورده شخصی با اشتغال مستقیم برای دو نفر است.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه با اشاره به پروژه آبیاری تحت فشار در روستای آریم در سطح دو هکتار باغ میوه اشاره کرد و افزود: اعتبار هزینه شده آن 80 میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی است.

 
کلمات کلیدی سوادکوه ظرفیت تولید
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com