پرورش مرغ سبز در 24 واحد تولیدی کرمان

پرورش مرغ سبز در 24 واحد تولیدی کرمان
رئیس اداره نظارت بر بهداشت عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمان گفت: تا‌کنون 24 واحد پرورشی مرغ سبز واقع در شهرستان‌های کرمان‌، رابر‌، انار‌، رفسنجان‌، سیرجان و راور واجد شرایط شناخته شده و مجوز جوجه‌ریزی ‌با ظرفیت مجموع 570 هزار قطعه را دریافت کرده‌اند.
مینا قاضی‌زاده از اجرای طرح یکسان‌سازی پاکت‌های مرغ سبز در سطح استان کرمان خبر داد.  
وی بیان کرد: با توجه به ضرورت کنترل و نظارت بیشتر بر نحوه کشتار‌، بسته‌بندی و توزیع مرغ بدون مصرف آنتی‌بیوتیک در طول دوره پرورش مرغ سبز در استان از تاریخ 18 آذر ماه جاری تمام پاکت‌های مرغ سبز استان با طرح یکسان‌، درج شماره سریال‌، نام کشتارگاه و نام مزرعه پرورش‌دهنده به بازار عرضه شده‌اند.
قاضی‌زاده افزود: مصرف‌کنندگان گوشت مرغ بدون مصرف آنتی‌بیوتیک در طول دوره پرورش مرغ سبز باید در هنگام خرید به طرح بسته‌بندی، نام کشتارگاه، شماره سریال و تاریخ تولید دقت کنند.
وی خاطرنشان کرد: شماره تلفن چهار رقمی 1512 در شهرستان کرمان و 03411512 در سراسر استان در اختیار مردم شریف استان است و مردم می‌توانند پیشنهادات‌، انتقادات و در ‌صورت مشاهده هر‌گونه تخلف و یا مشکل بهداشتی، با شماره تلفن‌ها تماس برقرار کنند.
زینلی با اشاره به تولید و توزیع مرغ سبز در شش شهرستان استان کرمان اظهار داشت‌: طرح تولید مرغ بدون مصرف آنتی‌بیوتیک‌ در طول دوره پرورش از اواسط خرداد ماه سال جاری در استان کرمان به مرحله اجرا در‌آمده است.
زینلی عنوان کرد: از میان متقاضیان طرح تولید مرغ سبز تا‌کنون 24 واحد پرورشی واقع در شهرستان‌های کرمان‌، رابر‌، انار‌، رفسنجان‌، سیرجان و راور واجد شرایط شناخته شده و مجوز جوجه‌ریزی ‌با ظرفیت مجموع 570 هزار قطعه را دریافت کرده‌اند.
وی تصریح کرد‌: از آنجایی که تمام مراحل پرورش تحت نظارت اداره بهداشت و مبارزه‌ با بیماری‌های طیور این اداره کل صورت می‌گیرد در این بین چهار واحد پرورش به دلیل مصرف آنتی‌بیوتیک و عدم دریافت تأییدیه آزمایشگاهی از اجرای طرح منع شده‌اند.
 
کلمات کلیدی پرورش مرغ سبز
نظرات شما
  •  

    اسد گفت : ۹۰/۰۹/۲۹

    چه عجب بالاخره یک کسی پیدا شد که حرکتی در جهت رقابتی شدن تولید گوشت مرغ کیفی را دنبال کند البته اگر تو این قضیه هم آب نکنند توش . با این اوصاف غیر مرغ سبزها باید تعطیل شوند تا همه مجبور شود مرغ خوب تولید کنند . حال این شخص باید اجباری کردن داشتن گلیه گواهینامه ها ی تولید را هم پایه گذاری کند . همانند گوشت مرغی که قرار است صادر شود .

    پاسخ...
  •  

    مهدی کرمونی گفت : ۹۰/۰۹/۳۰

    ی سوال ؛ حالا مرغ سبز تولید کردیم اخر خط کسی اینو از سالن بار میکنه یا اینکه میگن چون سبزه و گرون نمیخریم .

    پاسخ...
  •  

    سعیدشیرینکام گفت : ۹۰/۱۰/۰۲

    من تولید کردم 72000الان منتظر مشتری هستم ولی کسی نیست بار کنه اگه کسی رو سراغ دارین معرفی کنین ممنون میشم

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com