پرورش بلدرچین نسبت به مرغ ده برابر است

پرورش بلدرچین نسبت به مرغ ده برابر است

یکی از پرورش دهندگان بلدرچین گفت: در کشور بلدرچین ده برابر مرغ تولید می شود اما تقاضا برای بلدرچین خیلی پایین تر مرغ است.
 احمد خبازان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: تورم باعث شده مواد اولیه برای پرورش بلدرچین از سال گذشته تاکنون به هفت برابر افزایش یابد.
 وی ادامه داد: حمایت کم دولت و نداشتن اطلاعات کافی مدیران در امور پرورش بلدرچین، باعث شده کار پرورش دهندگان به تعویق افتاده و ضرر و زیان زیادی را متحمل شوند.
 این پرورش دهنده بلدرچین ادامه داد: به دلیل کیفیت پایین مواد اولیه تهیه غذای بلدرچین در داخل، بسیاری از پرورش دهندگان از مواد خارجی استفاده می کنند که همین امر باعث کند شدن تولیدات داخلی شده است.
 خبازان با اشاره به کم شدن حجم تولید بلدرچین گفت: تبلیغات کم باعث پایین آمدن حجم تولید شده و طی شش ماه نخست سال جاری تعداد زیادی از پرورش دهندگان ورشکسته شده اند.
 وی افزود: خیلی از پرورش دهندگان بلدرچین رقابت نزدیکی با رقبای خارجی دارند به طوری که بعضی از این پرورش دهندگان از رقبای خارجی خود جلوتر هم هستند.
 این پرورش دهنده بلدرچین گفت: در سال گذشته به بعضی از کشورهای حوزه خلیج فارس صادرات داشته ایم ولی امسال به دلیل بالارفتن هزینه حمل و نقل و سردخانه ها صادرات این محصول کاهش یافته است

 
کلمات کلیدی بلدرچین بلدرچین
نظرات شما
  •  

    غلامرضا زارعبور گفت : ۸۹/۱۲/۲۹

    برای توسعه واشتغال مناسب است لیکن فرهنگ مصرف وزمینه های آن باید فراهم گردد.

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com