پرداخت یارانه شیر خام به 506 تولیدکننده در قزوین

پرداخت یارانه شیر خام به 506 تولیدکننده در قزوین

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: یارانه شیر خام به 506 نفر از تولیدکنندگان دارای گاوداری‌های صنعتی و سنتی این استان پرداخت شد.
خبرگزاری فارس: پرداخت یارانه شیر خام به 506 تولیدکننده در قزوین
سیدمنصور حاج سیدجوادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تاکنون بیش از 100 میلیارد ریال بابت یارانه شیر خام به 506 نفر از تولیدکنندگان دارای گاوداری‌های صنعتی و سنتی استان قزوین پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: این میزان یارانه شیر خام به 506 نفر از تولیدکنندگان دارای گاوداری‌های صنعتی و سنتی این استان که شیر خود را به کارخانجات لبنی و مراکز جمع‌آوری شیر تحویل دادند، پرداخت شده است.
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین بیان کرد: بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار قیمت شیر مبلغ یک هزار و 440 تومان تعیین شده که صنایع لبنی، شیر خام را با قیمتی کمتر از قیمت مصوب از دامداران خریداری می‌کنند که دولت برای حمایت از تولیدکنندگان شیر خام پرداخت یارانه تولید شیر را به این بخش اختصاص داده است.
حاج سیدجوادی خاطرنشان کرد: یارانه شیر مابقی دامداران سنتی که شیر خود را به مراکز جمع‌آوری شیر تحویل داده‌اند تا پایان هفته جاری به حساب دامداران واریز می‌شود.
به گفته این مسئول قزوین چهارمین استان در کشور است که نسبت به پرداخت یارانه شیر به دامداران اقدام کرده و یارانه پرداختی به ازای هر کیلوگرم یک هزار و 440 تومان است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com