پرداخت یارانه شیر به دامداران

پرداخت یارانه شیر به دامداران
معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی با صدور اطلاعیه ای از دامدارانی که شیر تولیدی واحد خود را به کارخانجات فرآورده های لبنی تحویل داده اند خواست تا برای دریافت یارانه شیر خود به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های مربوطه مراجعه کنند.
سید فضل اله قریشی با بیان این مطلب گفت: پیرو مصوبات دولت تدبیر و امید مقرر شده یارانه شیر سه ماه اول سال ۹۳ دامدارانی که شیر خود را تحویل کارخانه های صنایع لبنی داده اند، پس از تایید کارخانه، اتحادیه دامداران و مدیریت جهاد کشاورزی به طور مستقیم به حساب دامدار واریز شود.
قریشی اظهار کرد: دولت برای حمایت از تولیدکنندگان شیر خام برای هر لیتر شیر تحویلی به کارخانجات حدود 130 تومان یارانه تخصیص داده است.
به گزارش روابط عمومی جهاد کشاورزی آذربایجان غربی، وی تصریح کرد: از دامداران و عواملی که شیر خود را به کارخانه های لبنی تحویل داده اند می خواهیم در اسرع وقت برای تکمیل مدارک مورد نیاز به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های مربوطه مراجعه کنند.
وی با اشاره به محدودیت زمانی برای دریافت یارانه شیر اختصاص داده شده که تا آخر دی ماه امسال اعلام شده است، افزود: هر استانی زودتر اقدام به تکمیل پرونده دامداران کند، از یارانه بیشتری بهره‌مند می‌شود.
وی ابراز امیدواری کرد با توجه به رتبه پنجم استان از نظر شیر تولیدی در کشور، یارانه پرداختی نقش موثری در بهبود کمی و کیفی تولیدات استان و رفع بخشی از مشکلات دامداران استان خواهد داشت.
لازم به ذکر است دامدارانی که شیر تولیدی خود را به غیر از کارخانجات لبنی تحویل داده باشند، مشمول یارانه نخواهند شد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com