پرداخت کامل خسارت واحدهای پرورش طیور در صورت بروز بیماری

پرداخت کامل خسارت واحدهای پرورش طیور در صورت بروز بیماری

 باتوجه به پوشش 100درصدی بیمه طیور در خراسان رضوی در صورت بروز بیماری خسارت واحدهای پرورش طیور به طور کامل پرداخت خواهد شد.به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران،مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی گفت:تاکنون موردی از بیماری آنفلوانزا در طیور استان مشاهده نشده است و در صورت بروز بیماری صندوق بیمه خسارات را پرداخت می کند.

ناصر مرگان ازغدی با اشاره به خطور بروز بیماری های تنفسی طیور در استان افزود:تلاش دامپزشکی در راستای حفظ و حراست سرمایه های دامی و طیور است و اطلاع رسانی به هنگام به مرغداران و دیگر فعالان صنعت طیور از جمله مواردی است که در پیشگیری بیماری ها کمک می کند.
ازغدی تصریح کرد:نقل و انتقال مکانیکی چه از طریق پرندگان مهاجر، خودروهای حمل و یا محموله های دان مهم ترین راه انتقال بیماری های تنفسی است و حفظ شرایط موجود در استان کمک به سلامت صنعت طیور و ارتقای بهداشت عمومی و جلوگیری از زیان های فراوان اقتصادی ناشی از بروز بیماری هاست.
مدیرکل دامپزشکی خراسان رضوی با تاکید بر تامین اقلام مورد نیاز مرغداران از داخل استان افزود:باتوجه به وضعیت مناسب طیور استان از نظر سلامت از تهیه موارد مورد نیاز از سایر نقاط کشور با هماهنگی دامپزشکی محل اقدام شود.
وی بر رعایت کامل موارد قرنطینه ای و بهداشتی در مرغداری ها اشاره کرد و گفت:توصیه های لازم از سوی دامپزشکی به صورت های مختلف در اختیار مرغداران و کلینیسین های دامپزشکی قرار می گیرد

 

 
کلمات کلیدی خسارت غرامت
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com