پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ساخت مکانی برای دام و طیور روستایی

پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ساخت مکانی برای دام و طیور روستایی

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب‌اسلامی گیلان از پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ساخت مکانی برای دام و طیور روستایی خبر داد.
محمد اکبرزاده در جریان بازدید از پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در این شهرستان بیان کرد: سال‌گذشته تعداد 9 هزار و 246 پروژه با اعتبار 614 میلیارد تومان از محل اعتبارات دولتی و ملی، بخش‌خصوصی و تسهیلات بانکی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گیلان اجرایی شده و به بهره‌برداری رسیده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان 5 هزار و 931 پروژه را واحدهای مسکن روستایی عنوان کرد و افزود: سال گذشته 3 هزار و 216 واحد مسکن مهر در شهرهای با جمعیت زیر 25 هزار نفر ساخته شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان اظهار کرد: تهیه طرح هادی 2 هزار و یک روستای بالای 20 خانوار جمعیت در استان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: گیلان جزو سه استان برتر کشور در حوزه معاونت عمرانی روستایی است.
وی از پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ساخت مکانی برای دام و طیور روستایی خبر داد و اظهار کرد: تسهیلات مذکور در قالب معیشت به روستائیان پرداخت می‌شود.
وی مبلغ وام مذکور را 15 میلیون تومان اعلام کرد و اذعان داشت: از اردیبهشت‌ماه امسال تسهیلات معیشت با همکاری سازمان جهاد کشاورزی گیلان در حال پرداخت است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان به توزیع قیر رایگان برای زیرسازی و آسفالت راه‌های روستایی در گیلان اشاره کرد و بیان داشت: سال گذشته 70 میلیارد تومان قیر به گیلان اختصاص داده شد و نسبت به سال ماقبل آن جهش 4 ساله اتفاق افتاده است.
اکبرزاده با اشاره به پرداخت وام قرض‌الحسنه برای ساخت 5 هزار و 931 واحد مسکن در گیلان، افزود: 415 میلیارد تومان در بخش مذکور سرمایه‌گذاری انجام شده و 35 درصد رشد داشتیم.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com