پرداخت غرامت به واحدهای طیور مازندران را پیگیری می‌کنم

پرداخت غرامت به واحدهای طیور مازندران را پیگیری می‌کنم

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دامپزشکی در خصوص پرداخت غرامت به واحدهای بیمه نشده طیور مازندران که دامپزشکی دستور معدوم سازی تولیدات آنها را صادر کرده بود، گفت: قول پرداخت غرامت به واحدهای طیور مازندران را نمی‌دهم، ولی موضوع را پیگیری می‌کنم.
مجتبی نورزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل، بدون اعلام زمان مشخصی برای پرداخت غرامت به واحدهای خسارت دیده اظهار داشت: صاحبان این واحدها برای دریافت غرامت خود به واحدهای دامپزشکی شهرستان‌های مربوطه مراجعه کنند.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور تصریح کرد: واحدهای طیور به خصوص نیمچه‌های گوشتی باید حتماً بیمه شوند تا در زمان بروز مشکل، صاحبان آنها متضرر نشوند.
وی معدوم سازی حدود 100 هزار قطعه طیور در آمل را فقط برای پیشگیری اعلام کرد و افزود: در این معدوم سازی تا‌کنون مواردی از ابتلای طیور به آنفلوانزای مرغی در واحدهای تولیدی طیور در آمل مشاهده نشده است.
نوروزی تاکید کرد: این سازمان فقط مؤظف است نقاطی را که در کشور مشکوک به هر نوع بیماری است، آن را از خطر آلودگی پاک کند و این هیچ ربطی به آنفلوانزای مرغی ندارد.
وی با اشاره به افزایش بیماری‌های ویروسی و تنفسی در بین طیور کشور تصریح کرد: متاسفانه به محض اینکه مردم تلفاتی را در طیور مشاهده می‌کنند، آن را به آنفولانزای مرغی ربط می‌دهند.
رئیس سازمان دامپزشکی کشور یادآور شد: در کشورهای آسیای میانه و حوزه‌های دریای خزر نیز تلفاتی مشاهده شده و گزارش‌های ضد و نقیضی از شیوع آنفلوانزای مرغی در این مناطق وجود دارد.

 
کلمات کلیدی غرامت
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com