پرداخت 270 میلیارد ریال خسارت به مرغداری های تخم گذار استان تهران

پرداخت 270 میلیارد ریال خسارت به مرغداری های تخم گذار استان تهران
270 میلیارد ریال غرامت به واحدهای مرغداری تخم گذار خسارت دیده از شیوع بیماری تنفسی طیور از سوی صندوق بیمه محصولات کشاورزی واداره کل دامپزشکی استان تهران پرداخت شد.
میزان تولید تخم مرغ در استان تهران که به دلیلی شیوع بیماری تنفسی طیور و تعطیلی واحدهای تخم گذار به 40 تن در روز کاهش یافته بود با اقدامات حمایتی و جبران زیان‌های مرغداری ها هم اکنون به 154 تن در روز افزایش یافته و با تدابیر اتخاذ شده طی 2 تا 3 ماه آینده میزان تولید تخم مرغ در استان تهران به پیک تولید 375 تن در روز خواهد رسید.
همچنین تمدید 500 میلیارد ریال تسهیلات نقدینگی مربوط به صنعت طیور و استمهال 70 میلیارد ریال وام و پیگیری بخشودگی جرایم دیر کرد تسهیلات سر رسید شده، پرداخت 70 میلیارد ریال تسهیلات کارآفرینی جهت بهسازی و تجهیز مرغداری‌ها، توزیع 27 هزار تن دان حمایتی طیور، پرورش پولت تخم گذار در شهرستان‌های مجاور و انتقال گله‌های جوان به واحدهای تولید تخم مرغ و... بخشی از اقدامات و فعالیت های حمایتی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به منظور تقویت و جبران خسارت های وارده به مرغداری های تخم گذار استان برای رسیدن به حداکثر تولید تخم مرغ و تعدیل قیمت این محصول می‌باشد.
شایان ذکر است در استان تهران 99 واحد تخمگذار به ظرفیت 9 میلیون و 800 هزار قطعه تاسیس شده که توان تولید سالانه 137 هزار تن تخم مرغ را دارد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com