پایین بودن تعرفه بخش خصوصی دامپزشکی از عمده‌ترین مشکلات این حرفه است

پایین بودن تعرفه بخش خصوصی دامپزشکی از عمده‌ترین مشکلات این حرفه است

رییس سازمان نظام دامپزشکی کشور اعلام کرد: سازمان نظام دامپزشکی استان مرکزی دارای 400 عضو است و علاوه بر اینکه دامپزشک بیکار ندارد، نیازمند نیرو در سایر رده‌های دامپزشکی است.
به گزارش خبرنگار دامپروری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دکتر سیدمحمد آقامیری امروز در مراسم افتتاح شرکت تعاونی مسکن دامپزشکی استان مرکزی که با حضور دامپزشکان و سایر رده‌های دامپزشکی این استان برگزار شده بود، پایین بودن تعرفه بخش خصوصی دامپزشکی را از عمده‌ترین مشکلات این حرفه دانست و گفت: فهرست نرخ تعرفه خدمات دامپزشکان توسط سازمان دامپزشکی بررسی و با کارشناسی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سابق و سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان به دفتر هیات دولت فرستاده شده و منتظر تصویب آن هستیم.
وی افزود: اصلاح قانون سازمان نظام دامپزشکی نیز که مصوب سال 76 است بازنگری شده و در نوبت بررسی کمیسیون دولت قرار گرفته است.
رییس سازمان نظام دامپزشکی تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای بین سازمان نظام دامپزشکی و سازمان تامین اجتماعی امضاء شده است که طبق این تفاهم‌نامه سازمان نظام دامپزشکی با پرداخت 27 درصد حداقل حقوق و دستمزد مصوبه شورای عالی کار می‌تواند اعضای خود را بیمه کند اما عده‌ای از اعضا قادر به پرداخت مبلغ مشخص شده نیستند که درخواست کاهش این میزان شده است.
دکتر آقامیری همچنین امنیت شغلی و خدمات‌ رفاهی برای دامپزشکان را با توجه به سختی شغل و انجام فعالیت دور از مراکز بزرگ و شهری را بسیار مهم دانست.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com