پاسخگوی نیاز کشور هستیم

پاسخگوی نیاز کشور هستیم

معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه تولید مرغ در داخل پاسخگوی نیاز کشور است، تاکید کرد: در زمینه گوشت مرغ خودکفا هستیم
مهندس سیدنظام‌الدین سجادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، گفت: در تولید گوشت مرغ در داخل کشور هیچ مشکلی وجود ندارد و برای شب عید نیز به مقدار کافی مرغ تامین شده است و از نظر تولید مرغ از برنامه نیز جلوتر هستیم.
وی با پیش‌بینی اینکه امسال یک میلیون و 605 هزار تن مرغ در کشور تولید شود، با تاکید بر اینکه مرغ باید کاملا بهداشتی و سالم بدست مصرف‌کننده برسد، افزود: وجود کشتارگاه‌های مدرن باعث می‌شود علاوه بر ایجاد سرعت در کار، محصول بهداشتی و با کیفیتی نیز بدست مصرف‌کننده برسد در عین حال از تمام اجزای مرغ نیز استفاده شود.
معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه کشتارگاه‌ تهران ماکیان الوان یکی از پیشرفته‌ترین کشتارگاه‌ها در کشور و خاورمیانه محسوب می‌شود، افزود: کشتارگاه‌های اینچنینی در عرضه محصولات سالم و بهداشتی و در بعد اقتصادی می‌توانند اثرگذار باشد.
وی با بیان اینکه در کشورمان کمبود کشتارگاه‌ نداریم، ادامه داد: البته پراکنش کشتارگاه‌هایمان یک پراکنش منطقی نیست به‌طوری که حدود 13 درصد کشتارگاه‌های کشور در استان تهران و حدود 14 درصد نیز در دو استان خراسان رضوی و اصفهان قرار دارند.
وی با بیان اینکه درباره احداث کشتارگاه‌ها مجوز احداث کشتارگاه‌ها را در نقاطی که از کشتارگاه‌ محروم هستند داریم، ادامه داد: با توجه به برنامه‌های افزایش تولید مرغ در کشور، قطعا نیاز به احداث کشتارگاه در برخی مناطق کشور داریم.
وی تاکید کرد:همه تلاش ما این است که کشتارگاه‌های جدید با سیستم‌های پیشرفته و مجهزی احداث شوند که اهداف اصلی احداث کشتارگاه‌ها تحقق پیدا کند و قطعا برای احداث واحدهای جدید نیز دولت کمک خواهد کرد.

 
کلمات کلیدی تولید مرغ تولید کافی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com