وقوع آتش‌سوزی در یک مرغداری در قزوین

وقوع آتش‌سوزی در یک مرغداری در قزوین
سه مخزن نگهداری سوخت گازوئیل در یک واحد مرغداری در قزوین دچار آتش سوزی شد که پس از اعلام  آتش‌سوزی در این مخازن، آتش‌نشانان ایستگاه‌های چهار و پنج بلافاصله راهی محل حادثه شدند.
این گزارش می‌افزاید: آتش‌نشانان با استفاده از تانکر آب و دستگاه خودروی ویژه کف موفق شدند آتش‌سوزی را مهار و آن را به صورت کامل خاموش کنند و از یک حادثه بزرگ در این مرغداری جلوگیری کنند.
این گزارش تصریح می‌کند: در اثر حریق در گاوداری 300 راسی، مأموران ایستگاه سه سازمان آتش‌نشانی قزوین برای اطفای حریق اعزام شدند که در جریان این حریق بیش از 4 هزار بسته کولش انبار شده در گاوداری دچار حریق شده بود و مأموران آتش‌نشانی برای اطفاء این حریق و به منظور جلوگیری از گسترش آتش و نیز کاهش خسارت‌ها و حفاظت از گاوهای این واحد دامی، اقدامات لازم برای ایمن سازی محل انجام شد.
این گزارش اضافه می‌کند: عملیات اطفای حریق 4 هزار بسته کولش انبار شده در این گاوداری پس از تلاش 120 دقیقه‌ای آتش‌نشانان، موجب مهار آتش شد و با توجه به اینکه گاوداری مذکور در سه راهی قمیکاز توابع شهرستان تاکستان قرار داشت، نیروهای آتش‌نشانی تاکستان نیز همزمان با مأموران ایستگاه سه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین در محل حریق حاضر شدند.
در ادامه این گزارش آمده است: یک دستگاه خودرو سواری پراید در بوستان فدک دچار آتش‌سوزی شد.
این گزارش می‌افزاید: آتش‌نشانان ایستگاه پنج سازمان آتش‌نشانی قزوین به محل این حادثه اعزام شدند و در کمتر از سه دقیقه موفق شدند شعله‌های آتش را مهار و این حریف را اطفاء کنند که میزان آتش‌سوزی در این حادثه جزئی بوده است و هیچ یک از سرنشینان این خودرو صدمه‌ای جسمی ندیده‌اند تنها منجر به سوختن خودرو پراید شده است.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com