وزیر جهاد کشاورزی ازمشارکت تولیدکنندگان تخم مرغ درطرح ساماندهی تولید و توزیع خبرداد

وزیر جهاد کشاورزی ازمشارکت تولیدکنندگان تخم مرغ درطرح ساماندهی تولید و توزیع خبرداد

وزیر جهادکشاورزی از انعقاد قرارداد واحدهای تولید تخم مرغ استان قم با اتحادیه ها برای شرکت در طرح ساماندهی تولید و توزیع تخم مرغ خبرداد و گفت : انعقاد این قرارداد به ساماندهی تولید و توزیع این محصول در کشور کمک می کند.
محمد رضا اسکندری امروز در مصاحبه ای خبری با اشاره به اینکه سه استان قم، تهران و قزوین قطب تولید تخم مرغ درکشور هستند ، افزود: با پیگیری وزارت جهادکشاورزی ، اتحادیه ها و تشکل های غیردولتی قرارداد خرید تخم مرغ از واحدهای تولیدی استان قم را منعقد کردند.
وی تصریح کرد : انحصارگرایی در بخش واحدهای تولید تخم مرغ یکی از مهمترین مشکلات برای اجرای طرح ساماندهی در این بخش است که با این اقدام انحصار شکسته شد.
وزیر جهادکشاورزی گفت : واحدهای تولید تخم مرغ در استان قم به علت همکاری با طرح ساماندهی تولید و توزیع تخم مرغ ، زیرفشار دیگر تولیدکنندگان قرار گرفته اند.
اسکندری افزود: تخم مرغ استان قم هم اکنون در بازار این استان با همکاری اتحادیه ها توزیع می شود و قرار است مازاد ان نیز در فروشگاههای زنجیره ای در تهران عرضه شود.
وی افزود: قرارداد خرید تولیدات استان یزد نیز روزگذشته منعقد شد و بزودی اثار خود را بر بازار تخم مرغ نشان خواهد داد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت : این وزارتخانه برای افزایش تولید و کنترل تولید و قیمت ، مجوز احداث واحدهای تولید تخم مرغ را به تعداد قابل توجهی صادر کرده است که تاثیر ان در اینده پس از اغاز تولید در بازار قابل مشاهده خواهد بود.
وی میزان صادرات تخم مرغ را در هشت ماه گذشته چهار هزار و 125 تن اعلام کرد و افزود : صادرات تخم مرغ امسال کاهش یافته است و تاثیری بر بازار این محصول ندارد.

 
کلمات کلیدی ساماندهی
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com