وزیر جهاد کشاورزی: عرضه گوشت مرغ در فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی ها

وزیر جهاد کشاورزی: عرضه گوشت مرغ در فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی ها

وزیر جهاد کشاورزی از توزیع گوشت مرغ منجمد و گرم در فروشگاههای زنجیره ای و تعاونی های مصرف محلی و ادارات دولتی خبر داد.
محمد رضا اسکندری در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر ، با اشاره به اینکه از روز اول ماه مبارک رمضان گوشت گرم مرغ با قیمت هر کیلو 2550 تومان و مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 2300 تومان در میادین میوه و تره بار سراسر کشور توزیع شده است افزود: از آنجا که در این میادین شاهد ازدحام مصرف کنندگان بودیم برای رفاه مردم ، گوشت مرغ را در این فروشگاهها نیز عرضه کردیم و مردم می توانند از این فروشگاهها نیز خریداری کنند.
وی گفت: هر تعداد تعاونی مصرف محلی و کارکنان که بخواهند می توانند با شرکت پشتیبانی امور دام برای عرضه گوشت مرغ قرار داد ببندند و گوشت مرغ تحویل بگیرند.
وزیر جهاد کشاورزی افزود: از روز اول ماه مبارک رمضان تاکنون حدود 12 هزار تن مرغ منجمد و 1500 تن گوشت گرم مرغ در سراسر کشور عرضه شده است.
اسکندری گفت: هم اکنون در تهران روزانه بیش از چهار صد تن گوشت مرغ توزیع می شود.
وی در خصوص فروش گوشت گرم مرغ با قیمت 3100 تا 3500 تومان در برخی فروشگاهها گفت: سازمان نظارت و بازرسی برخی از فروشگاهها را به علت گرانفروشی جریمه کرد و از آنجا که علت این گرانفروشی تعطیلی حدود 3 کشتارگاه برای مقاومت در برابر اجرای طرح بود، این کشتارگاهها نیز جریمه شدند.
وزیر جهاد کشاورزی افزود: براساس برنامه ریزی های انجام شده قرار است با توزیع نهاده های یارانه ای و کاهش هزینه تولید ، قیمت گوشت مرغ کنترل شود.

 
کلمات کلیدی توزيع
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com