وزش نسیم نوید بخش امید به تولید از سوی معاونت امور دام کشور

وزش نسیم نوید بخش امید به تولید از سوی معاونت امور دام کشور

ITPNews طی اقدامی شایسته از سوی وزارت جهادکشاورزی و معاونت امور دام، قیمت پایه مرغ زنده 1570 تومان و مرغ منجمد 2420 تومان اعلام شد.
مهندس فارغی - رییس هیات مدیره انجمن صنفی تولیدکنندگان جوجه یکروزه - ضمن اعلام خبر فوق اظهار داشت: با توجه به اعلام تحویل دان و پرداخت وجوه تخم مرغ های جمع آوری شده، امیدواریم انگیزه مضاعفی برای واحدهای مرغ مادر و مولد ایجاد شود که گله های خود را حذف ننمایند.
وی خاطر نشان شد، چنانچه تحویل دان و یا پرداخت وجوه به تعویق انداخته شود، تاثیرات منفی و تبعات  آن زیان بار خواهد بود که عمده آن کم رنگ شدن اعتماد تولیدکنندگان خواهد بود.
فارغی افزود: بدون شک افزایش قیمت خرید گوشت مرغ به 1570 تومان،باعث افزایش میل به جوجه ریزی واحدهای مرغداری گوشتی خواهد بود و در نتیجه می توان به آینده خوش بین بود و نگرانی از تولید گوشت مرغ نداشت.
وی در پایان سخنان خود اظهار داشت: اقدام شایسته معاونت امور دام، بالا بردن انگیزه تولید در بین واحدهای تولیدی، تامین گوشت کشور به دور از استرس های تولید و ... همگی حاصل اجرای تعهدات دولت خواهد بود و چنانچه به هر دلیلی، هر کدام از موارد فوق به درستی اجرا نشود، نباید منتظر معجزه و نتیجه بهتری باشیم.

 
کلمات کلیدی قيمت مرغ
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com