وزارت جهاد کشاورزی خسارت وارد شده به مرغداران را جبران کند

وزارت جهاد کشاورزی خسارت وارد شده به مرغداران را جبران کند
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی از اقدام وزارت جهاد در وارد کردن 2000 تن مرغ منجمد به بازار و ورشکستگی مرغداران در پی این اقدام انتقاد کرد.
عطاالله سلطانی صبور در تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، گفت که هر کیلو مرغ برای مرغداران تا هزار تومان تمام می‌شود اما 2900 تومان به فروش رفت و بدتر از آن این است که مرغداران قادر نیستند مرغی را که به زحمت و هزینه زیاد تولید کرده‌اند در زمان مناسب به فروش برسانند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خواستار جبران خسارت مرغداران و تنظیم بازار شد.
وی همچنین از وزیر بهداشت به خاطر افزایش هزینه‌های مربوط به تزریقات و پانسمان انتقاد کرد و گفت: به سبب انقلاب در کاهش هزینه درمان، هزینه پانسمان و تزریقات و مراجعه به کلینیک‌ها به شدت افزایش یافته و برخی از بیمارستان‌ها هم تزریقات را انجام نمی‌دهند.
نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در ادامه از دولت خواست با اصلاح لایحه بودجه، کرامت معلمان را حفظ کند.
سلطانی صبور همچنین خواستار تسریع در پرداخت سهم استان همدان از ماده 180 قانون اساسی شد و از لغو لایحه تقسیمات کشوری توسط دولت انتقاد کرد.

 
نظرات شما
  •  

    مرغدار ورشکسته گفت : ۹۳/۱۰/۲۲

    سلام، باحرف و حدیث کار درست نمیشه باید مسئول بی لیاقت رو از راس کار برداشت چون با زدوبند باچندتا دلال گردنکلفت سودهای هنگفتی کردند، وگرنه با وعده وعید درست شدنی نیست، از ما که گذشت خواهش میکنم برای اینکه این صنعت دوباره وابسته به صادرات نشه مسئولین دلسوز که تعدادشونم کمه یه فکری بکنند.والسلام

    پاسخ...
  •  

    مشایخی گفت : ۹۳/۱۰/۲۲

    من که نفهمیدم این نماینده چی گفته 1000 تومان و 2900 تومان از کجا در اومده فقط اینا میدونم یه عده بیسواد برای ما تصمیم میگیرند درست از مرغدار دفاع نمیکنند هر کی دنبال منافع خودشه خدا به دادمون برسه وزیر هم که عین خیالش نیست

    پاسخ...
  •  

    shahram گفت : ۹۳/۱۰/۲۲

    خساااااااااااااااااااااارت؟؟؟؟ اونم به مرغدار؟؟؟؟؟ خوابش هم نمیبینیم....

    پاسخ...
  •  

    محمد گفت : ۹۳/۱۰/۲۳

    چه‏ ‏فایده‏ ‏مرغدار‏ پولی‏ ‏برای‏ ‏جوجه‏ ‏ریزی‏ ‏نداره‏ ‏همه‏ ‏سرمایه‏ ‏خودش‏ ‏رو‏ ‏طی‏ ‏سه‏ ‏دوره‏ ‏از‏ ‏دست‏ ‏داده‏ ‏‏ ‏‏ ‏با‏ ‏این‏ ‏حرفها‏ ‏نمی‏ ‏توانید‏ ‏مرغدار‏ ‏را‏ ‏خوشحال‏ ‏کنید

    پاسخ...
  •  

    تولید!!! گفت : ۹۳/۱۰/۲۳

    اقای نماینده بعداز گذشت سه ماه وبه خاک سیاه نشستن مرغدار بدبخت که یکیش خودم هستم و الان با کوهی بدهکاری خونه نشین شدم باید به فکر ضرر مرغدار بیوفتید والان مشخص کنید که وزارت عدم جهاد مرغ وارد کرده حالا چطور میخواید ضرر مرغدارو جبران کنید حتما با وام!!!!

    پاسخ...
  •  

    پارسا گفت : ۹۳/۱۰/۲۳

    چه عجب كه صداي يك نماينده در امد البته نوش دارو اون هم ازنوع قلابي پس از مرگ سهراب

    پاسخ...
  •  

    عنایتی گفت : ۹۳/۱۰/۲۳

    اون که صداش داره در میاد فکر نکنید که از ما دفاع میکنه انتخابات مجلس نزدیکه داره از همین حالا زمینه سازی میکنه اخه یکی نیست بگه جناب نماینده (کل نمایندگان مجلس)شما اگه به فکر مردم و مرغدار بودی اول پای درد دل چند نفر می نشستی با چند نفر کارشناس در این رشته حرف میزدی بعد صداتو بلند میکردی.
    قیمت تمام شده یک کیلو مرغ تو این بازار ۴۲۰۰تا ۴۴۰۰تومنه حالا شما برو اگه سوادشو داری ضرب و تقسیمش کن ببین با این قیمت مرغ زنده امروز مرغدار بیچاره چقد متضرر میشه .

    پاسخ...
  •  

    میرانی گفت : ۹۳/۱۰/۲۷

    همکار گرامی این اعداد و ارقام را اقایان اتحادیه که معلوم نیست با رای کی و کدام مرغدار نماینده شدن به اقایان دادن که باعث بدبختی و خانه نشینی من و شما و هزاران مرغدار زحمت کش شده اند ما باید تعطیلش کنیم چون سود اقایان تو وارد کردن مرغ منجمد است

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com