ورشکستگی مرغدارن علت اصلی افزایش قیمت تخم‌مرغ است

ورشکستگی مرغدارن علت اصلی افزایش قیمت تخم‌مرغ است

مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن درگفتگو با خبرنگار مهر درمورد طرح ویژه توزیع تخم مرغ ،‌افزود:‌ براساس طرح ویژه توزیع تخم مرغ، مقررشده که هر کیلو تخم مرغ با قیمت 832 تومان دردرب مرغداری و 950 تومان در میادین شهرداری عرضه شود .
علیرضا مختاری با تاکید بر این که اجرای طرح ویژه توزیع تخم مرغ باید درراستای مکانیزم مناسبی صورت گیرد،‌ گفت:‌ این در حالی است که به نظر می رسد باوجود خرید تخم مرغ  از درب مرغداری ها و با قیمت مورد توافق (832 تومان )‌ توسط واسطه ها اما به دلیل نداشتن مکانیزم مشخص ، این محصول به دست مصرف کننده با قیمت 950  تومان مورد توافق  نرسد.
وی در مورد پیشنهاد این اتحادیه به معاونت امور دام وزارت جهاد کشاورزی مبنی بر اجرایی شدن صادرات تخم مرغ با مجوز اتحادیه ،‌ تصریح کرد:‌ در این صورت علاوه بر ایجاد تعادل و کنترل کیفی  در حجم تخم مرغ صادراتی ،‌ صادر کنندگان نیز در توزیع تخم مرغ در سطح شهر تهران سهیم بوده و بخشی از تولیدات خود را با قیمت پایین تر به اتحادیه تحویل می دهند .
مختاری ‌علت اصلی افزایش قیمت تخم مرغ را ورشکستگی مرغداران اعلام کرد و گفت:‌ ادامه بحران در صنعت مرغداری موجب ورشکستگی مرغداران و در نتیجه کاهش 30 درصدی تولید تخم مرغ شده است

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com