واگذاری مراکز مایه‌کوبی دام آذربایجان غربی به بخش خصوصی

واگذاری مراکز مایه‌کوبی دام آذربایجان غربی به بخش خصوصی

شهرام دیلمقانی در گفتگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: واگذاری امور مبارزه با بیماری دامی در آذربایجان غربی در قالب مراکز مایه‌کوبی دام به بخش خصوصی واگذار شده است.
وی با بیان اینکه واگذاری امور به بخش خصوصی طی اجرای دو طرح انجام می‌شود، تصریح کرد: این طرح‌ها در قالب کاهش تصدیگری دولتی و توسعه فعالیت‌های بخش غیردولتی، توسعه فعالیت‌های بخش غیردولتی و توسعه مراکز پخش و توزیع داروهای دامپزشکی بخش غیردولتی انجام می‌شود.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی افزود: توسعه واگذاری امور دارویی به بخش غیردولتی، توسعه واگذاری امور واکسیناسیون به بخش غیردولتی، توسعه واگذاری امور درمانی به بخش غیردولتی و روند توسعه واگذاری امور آزمایشگاه‌های به بخش غیردولتی از جمله مواردی است که در توسعه فعالیت‌های بخش خصوصی مدنظر قرار می‌گیرد.
دیلمقانی با بیان اینکه دامپزشکی آذربایجان غربی در تلاش است تمام امور تصدیگری این اداره را به بخش خصوصی واگذار کند، گفت: در این زمینه 100 درصد بخش درمان، توزیع دارو، واکسن و قسمتی از مایه‌کوبی را به بخش خصوصی واگذار کرده است.
وی تصریح کرد: خط مشی کیفیت این اداره‌کل با هدف تامین سلامت و بهداشت دام و فرآورده‌های خام دامی در استان و برای حفظ سرمایه‌های دامی و ارتقای سلامت عمومی جامعه، توسط کمیته راهبردی اداره‌کل دامپزشکی استان تدوین شده است.
مدیرکل دامپزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: تمام فعالیت‌های موثر بر کیفیت خدمات این اداره توسط کمیته‌های بهره‌وری شناسایی و به کنترل درآمده است و نظام مدیریت کیفیتی مبتنی بر خواسته‌های استاندارد بین‌المللی مذکور طرح‌ریزی و به اجرا در می‌آید.
 

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com