واگذاری مدیریت صنعت مرغداری گوشتی به تشکلها

واگذاری مدیریت صنعت مرغداری گوشتی به تشکلها
حسین مقدم نیا درباره واگذاری تصدی صنعت مرغداری به تشکل های مربوطه اظهار داشت: پیشنهادی در رابطه با واگذاری تصدی صنعت مرغداری گوشتی به تشکل به دولت ارائه کرده ایم.
وی با بیان اینکه هنوز دولت پاسخی به این پیشنهاد نداده است، گفت: براساس این پیشنهاد، تمام عواملی که از ابتدا تا انتها در خط تولید دخالت دارند، در کشور سازماندهی می شوند.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی بیان کرد: میزان تولید، جوجه ریزی و تنظیم بازار بر اساس نیاز مصرف کننده طراحی می شود. مقدم نیا اعلام کرد: 2 ماه از ارائه این پیشنهاد به دولت می گذرد اما همچنان پاسخی به این مسئله داده نشده است.
وی گفت: واگذاری مدیریت مرغداری به تشکلهای سراسری و اتحادیه مرغداران گوشتی بدون شک به ساماندهی بازار کمک می‌کند. مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی مطرح کرد: با تصویب این پیشنهاد، دولت تنها اعلام نیاز می کند و اتحادیه ها بر اساس منابع مالی، ظرفیتها، ذخیره سازی و برنامه ریزی می کنند؛ به این ترتیب بین عرضه و تقاضا نیز تعادل ایجاد می‌شود.
 
نظرات شما
  •  

    ضرغامی گفت : ۹۰/۰۹/۰۹

    اقای مقدم به نظر من ما باید الگوی خود را کشور های صادر کننده مرغ قرار دهیم وبا تمام توان مرغداری ها جوجه ریزی کنیم.
    این روش که ما براساس ماه های مختلف مرغداری های خود را تعطیل ویا فعال کنیم (روش تنظیم بازار) به هیچ عنوان عملی نیست

    پاسخ...
  •  

    مرغدار گفت : ۹۰/۰۹/۱۱

    آقای ضرغامی عزیز !باتمام توان تولید کردیم که سه ماه پیش مرغ شد کیلویی 1600تومن!مثلا الگویمون رو ترکیه قرار بدیم یا برزیل!که هم به به بهترین واکسنهای دنیا دسترسی دارند هم علوفه ارزان وهم حمایت دولت !ماکه نه واکسن خوب داریم نه علوفه ارزان ونه حمایت دولت !بهتره از خواب بیدارشید!

    (I.T.P - این نظر در ماهنامه آذر ماه 1390 موسسه I.T.P چاپ شد )

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com