واقعی شدن قیمت خرید شیر

واقعی شدن قیمت خرید شیر
سید احمد مقدسی اظهار داشت: در اولین کارگروه تنظیم بازار در سال جدید در مورد شیر تصمیم‌گیری شد که تا پایان سال قیمت خرید از دامدار مطابق با قیمت تمام شده باشد. 
رئیس انجمن صنفی گاوداران استان تهران افزود: قرار شد رسیدن به قیمت تمام شده شیر طی سه مرحله تا پایان سال انجام گیرد.
وی گفت: بعد از حذف یارانه شیر تاکنون در مرحله اول قیمت خرید شیر از دامدار کیلویی 520 و در مرحله دوم به 600 تومان رسید اما همچنان درمقایسه با قیمت تمام شده 700 تومانی شیر یکصد تومان فاصله دارد.
مقدسی گفت: تا آخر سال قیمت خرید شیر از دامدار باید به میزان قیمت تمام شده شیر باشد که مطابق با مصوبه کارگروه و طی یک مرحله تا پایان سال باید صورت گیرد.
وی با انتقاد از برخی نمایندگان صنایع لبنی در خصوص اعلام مصوبه کارگروه مبنی بر تعزیراتی شدن دامدارانی که مبادرت به افزایش قیمت فروش شیر می‌کنند، گفت: در کارگروه تنظیم بازار هیچ تصمیمی مبنی بر ثابت بودن آن تا پایان سال گرفته نشده و به دلیل پایین بودن قیمت خرید از قیمت تمام شده طبق مصوبه کارگروه تنظیم بازار تا پایان سال افزایش خرید از دامدار باید افزایش یابد.
مقدسی گفت: کدام منطقی قبول می‌کند در حالیکه قیمت خرید شیر از دامدار پایین تر از قیمت تمام شده است اعلام شود در صورت بالا رفتن قیمت شیر دامدار آنها به تعزیرات معرفی می‌شوند.
پیش از این مدیر عامل اتحادیه لبنی اعلام کرد بود در کارگروه تنظیم بازار مصوب شد که قیمت خرید شیر از دامدار تا پایان سال افزایش نیابد.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com