واردات گوشت قرمر از استرالیا

واردات گوشت قرمر از استرالیا
عرضه گوشت‌های گرم که از استان سیستان و بلوچستان به تهران وارد می‌شود همچنان ادامه دارد و با قیمت ۲۳ هزار و پانصد تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.
رییس اتحادیه گوشت گاوی گفت: درحال حاضر کمبودی در تامین گوشت وجود ندارد و قیمت گوشت روند کاهشی به خود گرفته است.
علی خندان رییس اتحادیه گوشت گاوی اظهار داشت: در ماه اخیر تشدید کنترل خروج غیرقانونی دام در کشور صورت گرفت که باعث شد که قیمت‌ها در بازار داخلی کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته باشد.
خندان با اشاره به کاهش قیمت گوشت ادامه داد: در حال حاضر هر کیلوگرم گوشت گوسفندی ۲۲ هزار تومان و هر کیلوگرم گوشت گوساله ۱۹ هزار تومان درب کشتارگاه به فروش می‌رسد.
رییس اتحادیه گوشت گاوی با اشاره به واردات گوشت ازکشورهای خارجی، گفت: در حال حاضر واردات گوشت از کشور برزیل انجام می‌شود، ضمن اینکه ارز لازم برای واردات گوشت از استرالیا هم تامین شده است و به زودی واردات از استرالیا آغاز خواهد شد.
وی ادامه داد: گوشت برزیلی در منطقه علی آباد توزیع می‌شود و هر کیلو گرم گوشت وارداتی گردن ۱۶ هزار و دویست تومان، سردست ۱۶ هزار و هفتصد تومان و ران ۱۶ هزار و نهصد تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.
وی در پایان افزود: عرضه گوشت‌های گرم که از استان سیستان و بلوچستان به تهران وارد می‌شود همچنان ادامه دارد و با قیمت ۲۳ هزار و پانصد تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com