واردات فقط در مواقع اضطرار صورت بگیرد

واردات فقط در مواقع اضطرار صورت بگیرد

نماینده مردم ساری در مجلس از هرگونه واردات که امکان تولید و بهره آن در کشور وجود دارد، انتقاد کرد و افزود: واردات باید هدایت شده صورت بگیرد.
علی اصغر یوسف‌نژاد، با هرگونه واردات کالایی مگر در مواقع اضطرار مخالفت کرد و افزود: واردات باید به گونه‌ای صورت بگیرد که هدایت کننده بازار داخل باشد.
وی، با اشاره به این موضوع که هر هزار دلار واردات یک شغل را در کشور نابود می‌کند، گفت: این در حالی است که اکثر واردات کالاهای ما اکثرا کم کیفیت، دسته دوم یا دسته چندم است که این مطلب به اقتصاد ما کمکی نمی‌کند.
وی گفت: در حالی که استان مازندران در کشور رتبه بالایی از نظر تولید فرآورده‌های دامی دارد، نباید محموله‌های گوشت از آسیای مرکزی وارد فرودگاه ساری شود.
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن وضعیت تولید فرآورده‌های دامی را در استان مازندران مناسب ارزیابی کرد و گفت: تولید گوشت مرغ مازندران نه تنها نیاز استان، بلکه نیاز نیمی از کشور را تامین می‌کند که این قابلیت، ظرفیت افزایشی هم دارد.

 
نظرات شما
  •  

    I.T.P گفت : ۹۰/۰۱/۲۴

    شنیدن این حرف ها و خوندن اونها واقعا خوشحال کننده هست و آدم رو به یه دنیای دیگه می بره، دنیایی که واقعا رویایی شده اما موضوع اینه که اینها فقط جملات قصار و زیبایی هست که بعضی وقتها اونها رو می شنویم و بعد از اون هم شاهد واردات خواهیم بود. واقعیت اینه که تعریفی از این مواقع اضطرار وجود نداره و هر زمانی زمان اضطرار هست

    پاسخ...
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com