واردات 15 میلیون جوجه ‌یک روزه برای کنترل بازار

واردات 15 میلیون جوجه ‌یک روزه برای کنترل بازار
مدیرکل دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی افزایش تقاضا را مهم‌ترین دلیل افزایش قیمت جوجه یک روزه دانست و از واردات 15 میلیون جوجه ‌یک روزه برای کنترل بازار خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، احمد ترکاشوند در حاشیه گردهمایی مدیران طیور استان‌های کشور اظهار داشت: تنها دلیل افزایش قیمت جوجه یک روزه در حال حاضر بالابودن تقاضا برای جوجه است که در حال حاضر با وارد کردن 15 میلیون جوجه یک روزه سعی در کنترل بازار به صورت کوتاه مدت داریم. 
وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای کاهش قیمت جوجه یک روزه در دستور کار قرار دارد که با افزایش میزان تولید قیمت واقعی جوجه یک روزه در کشور به تعادل می‌رسد. 
اختصاص 960 میلیارد تومان برای اصلاح ساختار مرغداری‌ها 
مدیرکل دفتر طیور وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه قانون هدفمند کردن یارانه‌ها هیچ تاثیری بر افزایش قیمت جوجه یک روزه ندارد، تاکید کرد: با افزایش تولید جوجه یک روزه در حال برنامه‌ریزی برای صادرات این محصول به خارج از کشور هستیم. 
وی ادامه داد: برای ایجاد بازار رقابتی در تولید مرغ بهترین راه اصلاح ساختار مرغداری‌ها است و در طرح پنج ساله مبلغ 960 میلیارد تومان برای اصلاح ساختارها اختصاص یافت که بخشی به صورت یارانه و بخشی دیگر به صورت خوداجرایی در حال انجام است. 
 
کلمات کلیدی واردات جوجه
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com