واحد‌های عرضه مرغ زنده در اهواز پلمپ شد

واحد‌های عرضه مرغ زنده در اهواز پلمپ شد
رئیس اداره دامپزشکی اهواز بر جلوگیری از عرضه و کشتار مرغ زنده در این کلانشهر تاکید کرد و گفت: واحد‌های عرضه مرغ زنده در اهواز پلمپ شدند.
منصور موسوی نسب اظهار کرد: جلوگیری از زنده فروشی مرغ در شهرستان اهواز از اولویت‌های مهم اداره دامپزشکی به شمار می‌رود.
وی افزود: اداره دامپزشکی اهواز با شدت و به صورت مستمر نسبت به برخورد با واحد‌های مرغ زنده فروشی و انبارهای عرضه مرغ زنده در کلیه مناطق شهری و حاشیه شهر اقدام می‌نماید.
رئیس اداره دامپزشکی اهواز گفت: این اداره از سال 92 تا کنون با بیش از 250 مأموریت عملیاتی در راستای برخورد با عرضه کنندگان مرغ زنده و کشتار غیر مجاز آن انجام داده است.
وی اضافه کرد: همچنین در این مدت بیش از 80 پرونده برای رسیدگی بیشتر به مراجع قضایی ارسال شد تا با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.
موسوی نسب تصریح کرد: همچنین رئیس اداره دامپزشکی اهواز اقدام به پلمپ بیش از 40 واحد و انبار عرضه مرغ زنده نموده است.
وی از توقیف 15 محموله بزرگ مرغ زنده از واحدهای صنفی غیر مجاز خبر داد و گفت: با هماهنگی مرجع قضایی این محموله‌ها به کشتارگاه‌های مجاز طیور جهت کشتار ارسال شد.
رئیس اداره دامپزشکی اهواز عنوان کرد: از نتایج برخورد با متخلفان کاهش حدودی 35 درصدی عرضه و کشتار غیر مجاز مرغ زنده در سطح شهر اهواز است.
موسوی نسب تصریح کرد: اداره دامپزشکی اهواز بر اساس قوانین و مقررات و حدود اختیارات خود وظیفه کنترل و نظارت بهداشتی بر دام و طیور و فرآورده‌های خام دامی را دارد بنابراین جهت رفع کامل معضل بهداشتی عرضه مرغ زنده در سطح شهر اهواز ارگان‌های دیگری همچون شهرداری نیز باید همکاری نمایند.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com