هیچ نوع هورمونی به مرغ ها تزریق نمی شود

هیچ نوع هورمونی به مرغ ها تزریق نمی شود
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس،با رد استفاده از هورمون در رشد مرغ مصرفی مردم، گفت: طبق اظهار نظر دستگاه های مسئول در زمینه تامین سلامت مردم هیچ نوع هورمونی به علت گرانی آن به مرغ ها برای رشد بیشتر زده نمی شود.
حسینعلی شهریاری با رداستفاده از هورمون در رشد مرغ مصرفی مردم، گفت: طبق گزارش های واصله به کمیسیون بهداشت مجلس از سوی دستگاه های مسئول در این حوزه هیچ نوع هورمونی به مرغ ها زده نمی شود.
نماینده مردم زهدان درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه طبق اظهار نظر دستگاه های مسئول در زمینه تامین سلامت مردم هیچ نوع هورمونی به علت گرانی آن به مرغ ها برای رشد بیشتر زده نمی شود، افزود: تنها ماده تزریقی به مرغ ها آنتی بیوتیک بوده که در درمان برخی از بیماری های طیور استفاده می شود.
عدم استفاده از مرغ و ماهی تهدیدی برای سلامت مردم
وی ادامه داد: تاکنون موردی درخصوص مشکل دار بودن مرغ مصرفی مردم گزارش نشده ازاین رو نگرانی دراین باب بی مورد است.
شهریاری با بیان اینکه یکی ازسالم ترین پروتئین‌های مصرفی درکشور مرغ و ماهی است،گفت:اگر با اطلاعات نادرست و تشکیل کمپین‌های غلط جلوی استفاده این دو موادغذایی مفید را بگیریم دیگرجایگرین مناسبی برای تامین سلامت مردم نخواهیم داشت.
وی با بیان اینکه دستگاه های نظارتی دقت بسیاری در تامین سلامت مردم دارند، تاکید کرد: ایجاد کمپین "نخریدن مرغ" به ضررمردم است.
رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، یادآورشد: هیچ نگرانی از باب مصرف مرغ در کشور وجود ندارد و مردم نباید دراین باره نگران باشند.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com