هیچ فردی در ارزان شدن مرغ دخیل نبود

هیچ فردی در ارزان شدن مرغ دخیل نبود

I.T.P: همه ما می دانیم که اقدامات پشتیبانی امور دام و معاونت امور دام  بود که با توزیع گوشت مرغ در میادین کشور سبب کاهش قیمت برای مصرف کنندگان شود، با توجه به فشارهای شدید رسانه ها و مطبوعات در بحرانی نشان دادن قیمت مرغ می توان گفت عملکرد وزارت جهادکشاورزی حداقل از دید یک مصرف کننده مناسب و به جا بود.
اما نکته جالب آن است که مهدی یوسف خانی - نائب رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی – که در اوج گرانی همه تقصیر ها را بر گردن وزارت جهادکشاورزی و عدم توزیع گوشت مرغ در میادین و مرغداران کشور می انداخت و در عین بی اطلاعی از پرورش مرغ، می گفت این گرانی برای مرغدارانی است که 4 ماه از مرغ خود نگاه داری می نمایند در مصاحبه دیروز خود اعلام کرد: قیمت مرغ تابعی از عرضه و تقاضاست و طبق روال هر ساله از پنجم ماه مبارک رمضان بدلیل کاهش تقاضا قیمت مرغ رو به‌ ارزانی می‌رود و هیچ کس در ارزانی مرغ دخیل نبوده است.
همچنین در ادامه سخنان خود اقدام به اعلام تجربه ای خالی از حقیقت می زند و می گوید همیشه و هر زمان که تخم مرغ گران می شود، گوشت مرغ کاهش پیدا می کند که بسیار جای تاسف داشت و دیروز تمام رسانه های اینترنتی تیتری را با عنوان " دلیل عجیب گرانی مرغ و تخم مرغ" در صفحات خود قرار دادند.
وی در پاسخ به دلایل گرانی تخم مرغ گفت: بهتر است دلایل گرانی تخم مرغ را از تولید کنندگان بپرسید.
واقعا جای سئوال است که آیا واقعا صنعت مرغداری مدافعی ندارد که در این خصوص برخوردهای لازم را بنمایند. به نظر می رسد لازم است در این نقطه وزارت جهادکشاورزی اقدامات لازمی را انجام دهد و گزارش آن را جهت انعکاس اعلام نماید.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com