همزمان با دهه مبارک فجر شش طرح کشاورزی در شهرستان های مختلف استان به بهره برداری رسید

همزمان با دهه مبارک فجر شش طرح کشاورزی در شهرستان های مختلف استان به بهره برداری رسید
به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان سلسله طرح پروار بندی گوساله به ظرفیت ۲۵۰ راس در روستای سیل هابیل با ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار و اشتغالزایی سه نفر به بهره برداری رسید.
همچنین طرح پرورش مرغ گوشتی به ظرفیت ۲۰ هزار قطعه در روستای یوسفوند ترکان با ۳۱۵۰ میلیون ریال و اشتغالزایی چهار نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
در این راستا با حضور جمعی از مسئولان شهرستان الیگودرز طرح آبیاری تحت فشار در سطح ۷۷ هکتار در روستای برناباد با اعتباری بالغ بر ۷۶۵۰ میلیون ریال به بهره برداری رسید.
همچنین طرح بسته بندی فرآوری آبزیان به میزان شش هزار و ۵۰۰ تن در شهرک صنعتی با اعتبار معادل ۱۰۵۰۰ ریال و با اشتغالزایی مستقیم ۱۲ نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرارگرفت.
در ادامه برنامه های امروز سه شنبه همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور جمعی از مسولان شهرستان دورود طرح پرورش مرغداری گوشتی به ظرفیت ۲۰ هزار قطعه درروستای خرگوش خانی با اعتبار۳۷۴۰ میلیون ریال و اشتغال زایی سه نفربه بهره برداری رسید.
همچنین در این روز طرح پرواربندی گوساله به ظرفیت ۳۰۰ رآس در روستای ژان با اعتباری معادل ۷۲۰۰ میلیون ریال و اشتغالزایی سه نفر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com