هم تراز دانستن استانداردهای مرغداری پاکستان با اروپا !

هم تراز دانستن استانداردهای مرغداری پاکستان با اروپا !
یک هیئت 4 نفره از بازرسین سازمان غذا و داروی عربستان پس از سفر به پاکستان، رضایت خود را از تجهیزات و استانداردهای اجرایی در مرغداری پاکستان اعلام کردند و حتی آنها را با استانداردهای اجرایی در مرغداری اروپا یکی دانستند .
بازرسین سعودی به منظور بررسی استانداردهای اجرایی در تجهیزات مرغداری پاکستان ، از چندین مرغداری بازررسی و دیدار کردند . به گزارش "خبرگزاری پاکستان (APP) " ، این هیئت اعزامی حتی از آزمایشگاه مرجع بیماری های طیور و آزمایشگاه مرجع دامپزشکی این کشور واقع در اسلام آباد نیز دیدار کردند و اعلام رضایت کردند.
بایستی خاطرنشان ساخت که به دنبال شیوع انفولانزای مرغی در سال 6 – 2005 میلادی ، عربستان سعودی واردات تخم مرغ نطفه دار و جوجۀ یکروزه از پاکستان را ممنوع اعلام کرده بود .  اما به دنبال اجرای "برنامه های ملی" برای از بین بردن بیماری طیور و همچنین سرمایه گذاری برای مدرن کردن تجهیزات و تسهیلات مرغداری ، پاکستان از سپتامبر 2008 عاری از انفولانزا شد و صنعت مرغداری آن  13 درصد رشد سالیانه داشت .
عربستان سعودی اعلام کرد که به زودی اقدام به واردات تولیدات مرغداری پاکستان خواهد کرد. در پایان هر دو کشور بر لزوم تقویت روابط تجاری تأکید کردند .

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com