هم اکنون سازمان تعزیرات کجاست؟

هم اکنون سازمان تعزیرات کجاست؟

ITPNews تحلیل - آیا وقت آن نیست که سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده پس از گذشت بیش از 6 ماه حمایت از مصرف کننده، هم اکنون به فکر حمایت از تولید کننده باشد.آقای خداکرم پور - مدیر عامل شرکت تولیدکنندگان جوجه یکروزه استان آذربایجان شرقی طی نامه ای خطاب به آقای مهندس نومی - معاونت محترم امور دام جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی اعلام کرد: از هفته گذشته اگر مشتری پیدا شود جوجه بین 150 تا 250 فروش می رود و این در حالی است که مرغدار ذرت را 330 و سویا را 270 تومان خریداری می کندد و جوجه ای را که 285 تومان هزینه دربردارد، تنها 150 تومان می فروشند.
وی در ادامه نامه خود اظهار کرده است نزدیک به 2 سال هست که در حال پرداخت ضرر های ناشی از شایعه آنفلوانزا بوده ایم و تا کنون هم ننتوانسته ایم قد علم نماییم و اکنون هم دچار بحرانهای جدید  هستیم که ناشی از سیاستهای غیر منطقی مسئولین است.
وی در ادامه اعلام نموده است: مسئولین طرح ساماندهی چرا حهت کمک به طرح ساماندهی که مکرراً طی نامه های از تاریخ 28 / 1 / 86 الی 9 / 7 / 86 آمادگی خود را اعلام کرده ایم از ما جوجه نمی خرند؟
وی مدعی بود که هم اکنون مسئولین عدالت خواه سازمان حمایت از تولیدکننده و مصرف کننده کجا هستند؟ چرا بخشنامه و دستورالعملی صادر نمی کنند که خریداران جوجه کمتر از 400 تومان را دستگسر کنند و تعزیر نمایند؟ کجایند مدعیان منصف تا ببینند که روزانه میلیونها تومان تولیدکننده بدبخت و بیچاره ضرر می کنند؟

 
کلمات کلیدی تعزیرات
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com