هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی در ارومیه آغاز به‌کار می‌کند

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات کشاورزی در ارومیه آغاز به‌کار می‌کند

به گزارش فارس از ارومیه، بعد از ظهر امروز هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده‌ها، آبیاری، دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی با حضور بیش از 110 موسسه داخلی و نمایندگان شرکت‌های خارجی از ساعت 16 در مرکز نمایشگاهی ارومیه آغاز به‌کار می‌کند.
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده‌ها، آبیاری، دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی 22 تا 25 اردیبهشت‌ماه در مرکز نمایشگاهی ارومیه دایر بوده و ساعات بازدید از ساعت 16 تا 22 خواهد بود.
با توجه به ضرورت رفع نیازهای اساسی بشر، توسعه پایدار کشاورزی و دامپروری، نقش محوری کشاورزی و دامپروری پایدار در توسعه پایدار روستایی و در نهایت معرفی یک استراتژی برای کشاورزی پایدار و توسعه روستایی حول سه محور اساسی امنیت غذایی، ایجاد اشتغال و درآمد، حفظ منابع طبیعی و محیط زیست و نقش بنیادین آن در تداوم حیات انسانی با حمایت و مدیریت مدبرانه از تولیدات کشاورزی و دامپروری سلامت و دستیابی به کشاورزی سلامت در هزاره سوم و ایجاد تحول ارتباطی با رویکرد تبادل و انتقال اطلاعات کشاورزی مدرن، ارگانیک، مکانیزه و نانوتکنولوژی‌ها به آن سرزمین حاصلخیز به منظور فرهنگ‌سازی اهداف فوق و ایجاد مثلث ارتباطی مشارکت‌کننده، بازدیدکننده تخصصی و برگزار‌کننده هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده‌ها، آبیاری، دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی برگزار خواهد شد.
هفتمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، باغبانی، نهاده‌ها، آبیاری، دام و طیور، آبزیان، دامپزشکی با همکاری شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی آذربایجان غربی و حمایت سازمان جهاد کشاورزی استان، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی آذربایجان غربی، سازمان نظام دامپزشکی، سازمان نظام صنفی کشاورزی استان، انجمن تولیدکنندگان تراکتور، ماشین‌ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی ایران، انجمن صنفی آبیاری تحت فشار استان، نشریات و سایت‌های تخصصی برگزار می‌شود.
32 درصد از مشارکت‌کنندگان بخش کشاورزی در زمینه آبیاری و آبرسانی، 36 درصد از کل مشارکت‌کنندگان بخش کشاورزی نیز در زمینه نهاده‌ها و 11 درصد از کل مشارکت‌کنندگان در بخش‌های علمی و تحقیقاتی فعال هستند.
همچنین 32 درصد از کل موسسات بخش کشاورزی اقدام به عرضه ماشین‌آلات و تجهیزات مرتبط با کشاورزی و 60 درصد از کل موسسات بخش دامپروری اقدام به عرضه ماشین‌آلات و تجهیزات مرتبط دامپروری و مرغداری نموده‌اند.
40 درصد از کل مشارکت‌کنندگان بخش دامپروری در زمینه نهاده‌ها، خوراک و صنایع وابسته، فعالیت دارند و 30 درصد ارائه کالا و خدمات جدید توسط موسسات حاضر در نمایشگاه از دیگر ویژگی‌های این نمایشگاه است.
شایان ذکر است حضور مشارکت‌کنندگان داخلی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، تهران، البرز، گلستان، همدان، اصفهان، کرمانشاه، خراسان رضوی، کردستان، سمنان، کرمان، زنجان، مازندران، مرکزی، چهار محال و بختیاری و... بوده است. از جمله شاخصه‌های مهم نمایشگاه، برگزاری همایش‌ها و کارگاه‌های آموزشی با عناوین کشاورزی حفاظتی و جایگزینی ماشین‌ها در مسیر تولید و توسعه پایدار، مدیریت کاربردی تولید مثل گاومیش، اقتصاد در واحدهای مرغداری گوشتی، مدیریت گله‌های گوشتی در مناطق سرد و مرتفع، محاسن و معایب آبیاری نوین و نحوه ارائه تسهیلات دولت در زمینه آبیاری تحت فشار در حاشیه نمایشگاه است.
از دیگر شاخصه‌های این نمایشگاه، چاپ ویژه‌نامه رسمی و اختصاصی نمایشگاه و استان بوده که وجه تمایز نمایشگاه فوق‌الذکر با سال‌های قبل استان و کشور است و مهم‌ترین مشخصه این نمایشگاه تلاش جهت حل مشکلات و چالش‌های موجود در استان و ایجاد تغییر، تحول و حرکت مثبت تخصصی در شرایط متفاوت اقتصادی امروز در فضای ارتباطی و موثر نمایشگاه است.
عمده‌ اهداف طرح شده توسط مشارکت‌کنندگان برای حضور در این نمایشگاه شامل ارائه توانمندی‌های موسسه خود، ورود به بازارهای جدید، معرفی کالا یا خدمات جدید، اخذ سفارش از مشتریان موجود، تبادل اطلاعات و تجربیات، اخذ سفارش و فروش فوری، تحقیق بازار و بازاریابی، ایجاد ارتباط موثر، روابط عمومی و ایجاد آگاهی عمومی، سنجش توان رقابتی موسسه خود، رقیب‌شناسی، گسترش کانال‌های توزیع و ایجاد نمایندگی، اخذ سفارش از مشتریان جدید، قیمت‌گذاری کالا و خدمات موسسه خود، افزایش میزان اثر تبلیغات در سطح عموم و ... است.
به گزارش فارس، براساس استانداردهای متعارف جهانی این نمایشگاه از سطح A نیز برخوردار بوده و کلیه امور مربوط به چگونگی برگزاری نمایشگاه فوق به نحو مطلوب و شایسته تاکنون از طرف ستاد برگزاری صورت گرفته است.

 
 
نظر خود را ثبت نمایید
  • موارد زیر جهت نمایش تایید نخواهد شد:
  • ۱- در متن شماره همراه و آدرس الکترونیکی درج شود
  • ۲ - در متن از جملات و الفاظ غیر عرف استفاده شود
  • ۳ - متن انگلیسی یا پینگلیش تایپ شود
Copyright © 2006 - 2024 ITPNews.com